نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰

با بروز رسانی ماه آپریل Driveclub، ماشین فِراری را به صورت رایگان دریافت کنید

آیا از طرفداران ماشین‌های فِراری هستید؟ اگر جواب شما مثبت است و هنوز مشغول انجام بازی Driveclub هستید، می‌توانید با بروز رسانی ماه آپریل این بازی ماشین LaFerrari از گروه فراری را به صورت رایگان دریافت کنید. با زومجی همراه باشید.
درحالی که در این چندوقت اخیر تمام تمرکز هواداران روی بروزرسانی مربوط به افزوده شدن ماشین‌های سری Motorstorm به بازی Driveclub بود، اما اِوولوشِن با کار و تلاش بی‌وقفه از زمان عرضه بازی در حال کار روی بروزرسانی جدید دیگری برای این بازی بود. بروز رسانی ۱.۱۴ بازی Driveclub که در ماه اردیبهشت عرضه خواهد شد، علاوه بر اضافه‌کردن ماشین فراری به صورت رایگان به بازی بهینه‌سازی‌های دیگری را هم در گیم‌پلی و بخش‌های دیگر آن ایجاد می‌کند. علاوه بر این بهینه‌سازی‌ها و ماشین رایگان، این استودیو با بروز رسانی ۱.۱۴ چند ماشین دیگر را هم به این بازی مسابقه‌ای و در سبک ریسینگ اضافه می‌کند. اِوولوشِن با استفاده از حساب شخصی خود اعلام کرد هدیه ویژه‌ای را برای خریداران Driveclub درنظر گرفته است:
طرفداران ماشین‌های فراری هدیه ویژه ما در بروز رسانی ماه آپریل Driveclub را پذیرا باشند.
اگر Driveclub را تجربه کرده باشید، حتمام مشاهده کردید شب‌های بارانی و برفی این بازی چقدر خطرناک است اگر Driveclub را تجربه کرده باشید، حتما مشاهده کردید شب‌های بارانی و برفی این بازی چقدر خطرناک است
این استودیو در توئیتی دیگر اعلام کرد علاقه‌مندان چگونه می‌توانند این ماشین رایگان را دریافت کنند. ظاهرا کسانی که در کلاب فراری در سطح ۵ قرار دارند، می‌توانند این عروسک زیبا را به صورت رایگان از آنِ خود کنند:
کاربرانی که در سطح پنج کلاب فراری قرار دارند این ماشین را به صورت رایگان دریافت کنند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق فروشگاه پلی‌استیشن این ماشین را خریداری کنند.
اِوولوشِن هنوز به صورت رسمی تاریخ انتشار این بروز رسانی را مشخص نکرده است. در انتها می‌توانید چند تصویر منتشر شده از این ماشین در حالت‌های مختلف را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با طراحی آن و گرافیک فوق‌العاده زیبا و نسل هشتمی بازی درمیان بگذارید:  اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد آخرین بازی اِوولوشِن بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده