نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۴

رونمایی از Star Wars: Battlefront را روز جمعه به طور زنده مشاهده کنید

درحالی که فقط یک روز تا آغاز جشن مجموعه جنگ ستارگان باقی مانده است، کمپانی دیزنی اعلام کرد که قصد دارد با کمک شرکت ورایزن (Verizon)، بخش‌‎هایی از این جشن را به طور زنده استریم کند تا همه‌ی علاقمندان بتوانند آن را تماشا کنند.
این پخش زنده شامل پنل مربوط به جی‌جی آبرامز، کارگردان Star Wars و همچنین مارک همل و کری فیشر، بازیگران این فیلم می‌شود. اما خبری که برای گیمرها اهمیت بیشتری دارد این است که رونمایی الکترونیک آرتز از بازی Star Wars: Battlefront تحت پوشش این استریم زنده قرار دارد؛ این برنامه روز جمعه، ۱۷ آوریل برگزار خواهد شد. همچنین وبسایت جشن مجموعه جنگ ستارگان، توضیح کوتاهی درباره مراسم رونمایی از Star Wars: Battlefront (که به نظر می‌رسد حدود یک ساعت باشد) ارائه کرده است:
به تیم باتجربه DICE ملحق شوید و آنها را در ارائه اولین نگاه از بازی Star Wars Battlefront و انتشار تریلر معرفی رسمی این بازی موردانتظار همراهی کنید. ببینید که چگونه دسترسی بی‌سابقه به آرشیو لوکاس‌فیلم و همچنین استفاده از تکنولوژی تحسین شده‌ی فراست‌بایت، به خلق یک تجربه جذاب که واقعا شگفت‌انگیز است کمک می‌کنند. DICE همچنین به طرفداران نشان می‌دهد که Star Wars Battlefront چگونه به آنها فرصت زندگی کردن در حماسه‌ی نبردهای فانتزی جنگ ستارگان را می‌دهد.
جشن مجموعه جنگ ستارگان از فردا، ۱۶ آوریل، در شهر آناهایم ایالت کالیفرنیای امریکا برگزار می‌شود. برای مشاهده استریم زنده این مراسم که از فردا تا ۱۹ آوریل ادامه دارد، می‌توانید به وبسایت StarWars.com مراجعه کنید. Star Wars: Battlefront که در استدیوی سازنده عنوان Battlefield یعنی DICE ساخته می‌شود، برای انتشار در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۵ برروی رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده