نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲

با کتاب های کامیک Batman Arkham Knight، شوالیه آرکام را بشناسید

اگر دوست دارید اطلاعات کاملی را از گذشته Arkham Knight، ضدقهرمان و دشمن اصلی بتمن در بازی Batman: Arkham Knight بدست آورید، کمپانی صاحب‌نام DC با کتاب‌های کامیک خود برنامه‌های ویژه‌ای برای شما دارد. با زومجی همراه باشید.
با شش شماره جدید از سری کتاب‌های کامیک DC با نام Batman: Arkham Knight - Genesis که قسمت اول آن در تاریخ ۲۹ جولای (هفتم مرداد) عرضه خواهد شد، می‌توانید از گذشته آرکام نایت و اتفاقاتی که برای وی افتاده باخبر شوید. پیت توماسی وظیفه نوشتن داستان این سری و آلیسون بورگِس وظیفه طراحی آن را برعهده دارد. توماسی درگذشته وظیفه نوشتن داستان کتاب‌های Batman: Arkham Knight که پلی  میان Arkham City و Arkham Knight را برعهده داشته است. وی همچنین نویسنده اصلی کتاب‌های کامیک بتمن و رابین هم در این روزها به حساب می‌آید. تا به حال اطلاعات زیادی از شخصیت مرموز شوالیه آرکام در بازی Batman: Arkham Knight منتشر نشده است. تنها چیزی که از این شخصیت می‌دانیم این است که لباسی نظامی و خاص که با الهام از لباس بتمن ساخته شده بر تن دارد. اگر با دقت به سینه این شخصیت نگاه کنید، متوجه سمبل مرموزی در میانه آن می‌شوید. شوالیه آرکام ارتباط نامشخصی با بتمن دارد و تنها هدفی که دارد از بین بردن قهرمان دوست‌داشتنی ما است. شوالیه آرکام برای رسیدن به هدف خود، با اِسکارکِرو برای نابودی بتمن همکاری می‌کند. Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر باری دیگر شاهد تاخیر بازی نباشیم، پس از دو ماه از عرضه آن و با انتشار کتاب‌های کامیک Batman: Arkham Knight - Genesis، می‌توانیم از داستان گذشته شوالیه آرکاماطلاعات زیادی بدست آوریم. Batman Arkham Knight وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (شوالیه آرکام) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است. کمپانی DC در توضیحات اولیه خود در رابطه با داستان این کتاب‌ها گفت:
شاهد تولد آرکام نایت، مجرم جدید گاتهام باشید. داستان این شش قسمت توسط پیتِر توماسی، شخصی که داستان‌ کتاب‌های کامیک BATMAN: ARKHAM KNIGHT و BATMAN AND ROBIN را برعهده داشته نوشته شده است.
هرنسخه از کتاب‌های کامیک Batman: Arkham Knight - Genesis با قیمت ۲.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. تا زمان انتشار اولین قسمت از این کتاب‌ها و بازی اصلی، می‌توانید آخرین ویدیو این بازی با نام Officer’s Down را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. در این ویدیو شاهد هفت دقیقه از روند گیم‌پلی بازی و یکی از بازجویی‌های خشونت‌آمیز بتمن خواهید بود. زمانی که این بازجویی را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که چرا به این نسخه درجه سنی بزرگسال داده شده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده