نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲

فروش بازی Bloodborne تنها در طی ۱۲ روز به یک میلیون نسخه رسید

نه تنها بازی Bloodborne در زمینه کسب نمرات بسیارموفق ظاهر شد، بلکه این بازی در زمینه فروش هم موفق عمل کرده است. دقایقی پیش بخش سرگرمی‌های سونی اعلام کرد پس از ۱۲ روز از عرضه این بازی، فروش آن به یک میلیون نسخه رسیده است.
ظاهرا همکاری جدید سونی و فرام سافت‌ور برای هردو طرف بسیار سودمند بوده و فروش این بازی در سراسر جهان در طی ۱۲ روز به یک میلیون نسخه رسیده است. فروش بازی Dark Souls 2 طی سه هفته و پس از عرضه آن روی سه پلتفرم به ۱.۲ میلیون نسخه رسید و این آمار فروش نشان از موفقیت بازی Bloodborne در تمام نسخه‌های سری Soul است. شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی در بیانیه رسمی خود در رابطه با این موفقیت گفت:
Bloodborne یک چالش جدید برای ما بود و هدف ما با ساخت این بازی استفاده از تمام مزایای پلی‌استیشن 4 بود. از این‌که کاربران زیادی از دنیای غنی، پرجزئیات و اتمسفر رعب‌انگیز بازی لذت بردند هیجان‌زده هستم. بخش سرگرمی‌های سونی همچنان به ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز که مثل آن‌ها را تنها می‌توان در پلی‌استیشن 4 پیدا کرد ادامه خواهد داد.
این آمار باتوجه به فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی در سراسر جهان طی ۱۲ روز بدست آمده است. در طرفی دیگر، بخش سرگرمی‌های سونی ژاپن به منظور قدردانی و جشن‌گرفتن این موفقیت، در تاریخ ۱۶ آپریل (بیست و هفتم فروردین) آیتم جدید و رایگانی را برای تمام خریداران بازی در ژاپن منتشر می‌کند. این آیتم که می‌توانید تصویر آن را در ادامه مشاهده کنید، سَربَند جدیدی را برای پیام‌رسان‌های (messengers) شما در بازی اضافه می‌کند. Bloodborne 3 پیش از این در زومجی خواندید که این بازی از نظر فروش دیجیتالی نیز موفق بوده و توانسته است صدر جدول فروش دیجیتالی ماه مارس شبکه پلی‌استیشن را از آنِ خود کند. منبع: Gameatsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده