// سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

GTA V در رده دوم محبوب ترین بازی های استیم قرار گرفت

نسخه رایانه‌های شخصی بازی GTA V در زمان عرضه خود پشت سر بازی Dota 2 در رده دوم محبوب‌ترین بازی‌های استیم قرار گرفت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
بازی GTA V مدتی است که در رده بندی‌های شبکه استیم همیشه جزو رتبه‌های بالا قرار گرفته به همین دلیل شاید شنیدن این خبر آنچنان متعجب کننده نباشد اما تا به الان که ما این خبر را می‌نویسیم بیش از ۱۶۸ هزار نفر از بازیکنان این نسخه را در استیم تجربه کرده‌اند. از لحاظ رتبه محبوبیت روزانه نیز این بازی توانسه بیش از ۱۹۶ هزار peak بدست آورد و به احتمال زیاد در روزهای آتی با بیشتر شدن تعداد بازیکنان و کسانی که برای خرید بازی اقدام می‌کنند این آمار و ارقام بیشتر و بیشتر شود.همانطور که گفته شد با توجه به آمار، نسخه رایانه‌های شخصیِ GTA V یک رتبه پایین‌تر از بازی چند نفره و محبوب Dota 2 و یک رتبه بالاتر از Counter-strike: Global Offensive در رتبه دوم قرار گرفته است. هر دو بازی Dota 2 و CS:GO معمولا نسبت به رقبایشان تعدادی خیلی بیشتری از مخاطبین استیم را جذب خود می‌کنند و تا به الان قرار گرفتن GTA V در میان آن‌ها واقعا برای راک استار موفقیت قابل توجه‌ای محسوب می‌شود.

البته باید این را هم در نظر داشت که بازی CS:GO طبق آمار نسبت به گذشته افت مخاطبین نسبتا بالایی را تجربه کرده است و در دوران افول خود به سر می‌برد اما در مقابل، GTA V هنوز برای رسیدن به آمار محبوبیت روزانه‌ی این بازی باید تلاش خیلی زیادی را به کار گیرد. به هر حال دیدن اینکه در روزهای آتی این ربته بندی‌ها چگونه پیش خواهد رفت می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

آیا فکر می‌کنید GTA V بتواند بازی رایگان و البته محبوب Dota 2 را هم شکست دهد؟ این مورد به نظر من احتمالش خیلی کمتر است. به هرحال راک استار بعد از دو سال تاخیر و منتظر نگه داشتن هواداران سعی کرده بهترین نسخه ممکن را ارائه دهد و می‌توانید ۵ دلیل مهم که این مسئله را اثبات می‌کند را از طریق این لینک مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده