نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: انتشار نسخه‌ی بتای عمومی Total War Battles: Kingdom

نسخه‌ی بتای عمومی بازی استراتژی رایگان (Free-to-play) استدیوی Creative Assembly با عنوان Total War Battles: Kingdom، اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است. خوانندگان زومجی می‌توانند در ادامه مطلب، با این بازی بیشتر آشنا شوند و آن را از استیم دانلود کنند.
Total War Battles: Kingdom که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، یک بازی استراتژی با دنیای پایدار است. اتفاقات بازی مربوط به وقایع قرن دهم و اواخر دوران سیاه می‌شود. سازندگان تاکید کرده‌اند که Total War Battles: Kingdom تجربه‌ای ارزشمند در بین بازی‌های این مجموعه است؛ برای بررسی صحت ادعای آنها و همچنین آشنایی بیشتر با ظاهر و گیم‌پلی بازی می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده و دانلود کنید.

 دانلود ویدیو

نسخه‌ی بتای محدود بازی نیز چندی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. هنوز زمان انتشار نسخه‌ی کامل و نهایی اعلام نشده، اما وجود نسخه‌ی سیستم‌عامل مک به همراه نسخه‌ی ویژه‌ی تبلت‌ها برای بازی تایید شده است. آنطور که Creative Assembly عنوان می‌کند، هدف اصلی‌اش از ساخت Total War Battles: Kingdom این است که طرفداران مجموعه بتوانند در خانه، محیط کار و بطور کلی همه‌جا توتال وار بازی کنند. نسخه‌ی بتای عمومی بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. در گالری زیر تصاویر مختلفی از گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنید.منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده