نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹

دیوید جفی از مشکلات آخرین نسخه Twisted Metal و هدف خود از بازی Drawn to Death می گوید

آخرین نسخه از سری بازی‌های Twisted Metal، آخرین ساخته دیوید جِفی، خالق سری God of War زیاد مانند نسخه‌های قبلی مورداستقبال هواداران قرار نگرفت. با این حال جفی با نگاه به گذشته و مشکلاتی که در آن بازی وجود داشت، در حال ساخت Drawn to Death برای پلی‌استیشن 4 است.
جفی که یکی از شوخ‌طبع‌‌ترین افراد صنعت بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود، در این رابطه گفت:
اشتراک گذاشتن بازی در مراحل اولیه ساخت آن و صحبت کردن با مردم و گرفتن نظرات آن‌ها پس از انجام نسخه اولیه بازی، کاری است که تا امروز آن را انجام نداده بودم. از این پس ترجیح می‌دهم به این شکل کار کنم، چراکه در نهایت لیست کارهایی که باید در بازی خود انجام دهیم بیشتر می‌شود و زمانی که از مراسم PlayStation Experience بازگشتیم، به خود گفتیم با مرور به انجام این کارها خواهیم پرداخت. البته کار ما به این شکل نیست که با دادن ایده ابتدایی به ساخت بازی بپردازیم، ما فکر می‌کنیم که در حال ساخت بازی عمیقی هستیم و در حال حاضر به بهترین شکل ممکن با بازیکنان ارتباط برقرار کردیم. با ساخت آخرین نسخه از سری Twisted Metal برای پلی‌استیشن 3 در انجام این کار شکست خوردم. اگرچه این بازی عمق زیادی داشت، اما بسیاری از مردم تنها چیزهایی که در صفحه بود را در این بازی دیدند. ولی کسانی که با عمق وجود به انجام این بازی پرداختند متوجه کار ما شدند. با این حال افرادی که تنها نکات اصلی بازی را دیدند، پس از ۴۵ دقیقه از انجام بازی از خسته‌کننده بودن آن شکایت کردند. بنابراین بزرگترین کابوس من با Drawn to Death همین مسئله است. کسانی که طرفداران بازی‌های رایانه‌ای هستند و این بازی را تجربه کردند از این‌که کلیات بازی را برایشان توضیح دادم لذت بردند. اما در انتها به من گفتند که در زمینه یاددادن مکانیک‌های بازی به آن‌ها خوب عمل نکردم.
Twisted Meta جفی در ادامه از ایده و منظور خود برای ساخت بازی Drawn to Death گفت:
دوست داریم مردم با این بازی و Twisted Metal باری دیگر به کودک درون سن ۱۴-۱۳ سالگی خود بازگردند. تا امروز من به خوبی نتوانستم منظور خود را از ساخت این بازی اعمال کنم، بنابراین این مصاحبه جلسه‌ی خوبی برای رساندن منظور و قصد ما از ساخت Drawn to Death بود.
Drawn to Death که هم‌اکنون در مراحل تولید خود به سر می‌برد، در تاریخ نامشخصی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید ویدیو معرفی Drawn to Death را هم از طریق زومجی تماشا کنید. برای ساخت این بازی از دفتر نقاشی یک پسربچه الهام گرفته شده و همان‌طور که در ویدیو مشخص است، Drawn to Death یک بازی چند‌نفره و سوم شخص است. این اولین بازی جفی به عنوان موسس استودیوی بارتلِت جونز سوپِرنَشرال دیتِکتیو اِیجِنسی (The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency) خواهد بود. آیا آماده رهایی کودک درون خود با این بازی هستید؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده