نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

شریک تجاری نینتندو در بازی های موبایل بسیاری از کارمندانش را اخراج کرد

شرکت ژاپنی DeNA که به تازگی شریک نینتندو در ساخت بازی‌های موبایل شده است، بسیاری از کارمندانش را از شعبه‌های سن‌فرانسیسکو و ونکوور اخراج کرده است. با زومجی همراه باشید.
بعد از اینکه دیوید فَن، مدیر محصولات این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که بسیاری از کارمندان اخراج شده‌اند، سخنگوی دی‌ان‌ای در گفتگویی با وبسایت گیمز‌بیت تأیید کرد که در شعبه‌ی ونکوور تعدادی از کارمندان به همکاری خود با این شرکت پایان دادند. منابع مختلف دیگری نیز می‌گویند کارمندان شعبه‌ی سن‌فرانسیسکو هم از کار خود بیکار شده‌اند. بر اساس اعلامیه‌ی دی‌ان‌ای، این اخراج‌ها به دلیل بازسازی ساختار شرکت در شعبه‌های آمریکای شمالی صورت گرفته است.
غرب همچنان یکی از بازاری‌های اصلی ما برای کسب و کار موبایلی‌مان خواهد بود، و این تصمیم ارتباطی با همکاری با نینتندو یا محبوبیت بازی Final Fantasy Record Keeper ندارد.
ماه گذشته نینتندو همکاری خود با دی‌ان‌ای مبنی بر ساخت بازی‌های موبایل بر اساس شخصیت‌ها و بازی‌های انحصاری‌شان را اعلام کرد و رسماً وارد بازار بازی‌های موبایل شد. دی‌ان‌ای می‌گوید امیدوار است که این همکاری باعث ایجاد درآمد ۲۵ میلیون دلاری در ماه برای آن‌ها شود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده