// شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴

بازی The Technomancer برای کنسول های نسل هشتمی و PC معرفی شد

استودیوی بازی‌سازی مستقلی در پاریس به نام اسپایدرز، جدیدترین پروژه‌ی خود به نام The Technomancer را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
استودیوی اسپایدرز در کارنامه‌ی خود ساخت بازی‌هایی مثل Bound by Flame و Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper را دارد. این بازی در سبک نقش‌آفرینی آخرالزمانی است. داستان بازی در سیاره‌ی مریخ و در برهه‌ی زمانی که آن‌ را «جنگ برای‌ آب» می‌نامند، روایت می‌شود. شما در این بازی در نقش خود تکنومنسر هستید که مبارزی جنگجو و با مهارت توصیف می‌شود. تکنومنسر دارای طیف وسیعی از توانایی‌های جادویی بهبود‌یافته است و همان‌طور که در تصویرها مشاهده می‌کنید، یک شمشیر نیز در دست دارد. تکنومنسر همچنین از یک سیستم پویای کرفتینگ بهره می‌برد که بازیکن می‌تواند از طریق رفتن به بخش دارایی‌های خود، از آن برای تغییر ظاهری سلاح و زره‌ی خود استفاده کند. 2844716-techno2طبق توضیحاتی که به صورت رسمی منتشر شده است، علاوه بر این بازیکن با گروه‌های منحصر به فرد متعدد و جالبی رابطه برقرار خواهد کرد و رازهای گذشته‌ی آن‌ها را فاش می‌کنند. چهار شاخه‌ی مختلف از مهارت‌ها در بازی وجود دارد که هر کدام بر سه روش مبارزه‌ی مختلف تمرکز دارند. نکته‌ی دیگر درباره‌ی داستان بازی به گفته‌ی استودیوی اسپایدر این است که برخی از ماموریت‌های بازی حداکثر پنج پایان مختلف دارند. متن توصیف بازی The Technomancer توسط استودیوی اسپایدرز را در زیر مشاهده می‌کنید:
با گریز از پلیس‌ مخفی و رو به رو شدن با واقعیت‌های خشن سیاره‌ی سرخ (مریخ)، شما باید ماموریتی را عهده‌دار شوید که در آن باید به سمت جوامع قبیله‌ای، شهرهایی مفقود شده در زیر یخ و کلبه‌های واقع در ناکجاآباد مریخ پر از گرد و خاک بروید.
انتظار می‌رود که بازی The Technomancer در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵)  برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

2844715-techno3

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا توانسته با این اطلاعات، نظر شما را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده