نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵

تماشا کنید: اولین ویدیو و تصاویر از فصل دوم سریال True Detective منتشر شد

پس از موفقیت و عکس‌العمل مثبت مردم نسبت به فصل اول سریال True Detective، شبکه HBO کار ساخت فصل دوم این سریال را آغاز کرد. اخیرا این شبکه اولین اطلاعات، تصاویر و ویدیو از فصل دوم این سریال را منتشر کرده که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن‌ها می‌کنیم.
در فصل دوم سریال True Detective، یک قتل مرموز سه مامور قانون و یک مجرم با سابقه و قدیمی که برای حل این پرونده با این ماموران همکار شده را کنار یکدیگر می‌آورد. در این فصل کولین فَرِل در نقش رِی وِلکورو، یک کاراگاه درجه یک و ساکن شهر وینسی در لاکانتی، وینس وون در نقش فِرَنک سِمِن، یک مجرم و مخرب که با ترس از دست دادن زندگی خود زندگی می‌کند، رِیچِل مَک‌آدامز در نقش آنی بِزِرایدز، یک کلانتر که با سیستم کاری خود مشکل دارد و تِیلور کیچ در نقش پائول وودرا، یک سرباز قدیمی جنگ ایفای نقش می‌کنند. زمانی که وودرا با موتورسیکلت خود در حال گشت و گذار در شهر است، صحنه‌ی جرمی را پیدا می‌کند و همین مسئله باعث کنار هم آمدن سه مامور قانون و یک مجرم با سابقه برای حل این پرونده می‌شود. گفته شده همسر سِمِن در این سریال هم با مشکلات خود دست و پنجه نرم می‌کند. در ادامه با یکدیگر به تماشا یا دانلود اولین ویدیو از فصل دوم سریال True Detective می‌پردازیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

سریال True Detective توسط نیک پیزولاتو ساخته و نوشته شده است. HBO همچنین اعلام کرد کارگردانی دو قسمت اول فصل دوم سریال را جاستین لی بر عهده دارد. در ادامه با یکدیگر نگاهی به اولین تصاویر منتشر شده از فصل دوم این سریال می‌اندازیم و در تاریخ ۲۱ ژوئن (سی و یک خرداد) منتظر قصسمت اول فصل دوم True Detective می‌مانیم:به نظر شما با عملکردی که دو بازیگر اصلی فصل اول و مخصوصا راست کول از خود به جای گذاشت، فصل دوم سریال True Detective می‌تواند در حد و اندازه‌های فصل اول ظاهر شود یا خیر؟ منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده