نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

مبارزات مانند بخش مخفی کاری نقش مهمی را در Deus Ex: Mankind Divided خواهند داشت

تقریبا تمام طرفداران سری Deus Ex با ویدیو معرفی Deus Ex: Mankind Divided نسبت به این بازی هیجان زده شدند. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید و دوست دارید اطلاعاتی بیشتری از این بازی بدست آورید، در ادامه با زومجی و اطلاعات جدیدی که از زبان کارگردان بازی منتشر شده همراه باشید.
جین-فرانسوا دوگِس، کارگردان بازی Deus Ex: Mankind Divided در ابتدا اعلام کرد ویدیو معرفی بازی تقریبا نشان داد کدام پایان برای نسخه قبلی این بازی با نام Deus Ex: Human Revolution در نظر گرفته شده است:
ویدیو معرفی بازی تقریبا نشان داد کدام پایان برای نسخه قبلی بازی انتخاب شده است. با این حال تمام پایان‌ها، شایعات و اتفاقاتی که در دنیای بازی افتاد به نوعی واقعیت داشتند. بنابراین شناسایی یک پایان رسمی برای نسخه قبلی پیچیده و انجام آن تقریبا غیرممکن است.
دوگس در ادامه گفت تیم آن‌ها سعی دارد مبارزات بازی را هم مانند مخفی‌کاری لذت‌بخش و راضی‌کننده تولید کند:
Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided نه یک بازی مخفی‌کاری و نه مبارزه‌ای هستند. همیشه هدف ما برای تجربه این سری انتخاب روش مورد علاقه بازیکنان برای پیشروی در بازی بوده است. برای من مهم است که مبارزات هم مانند مخفی‌کاری راضی‌کننده باشد. بنابراین باید بالانس لازم میان این دو بخش وجود آید تا بازیکنان با روش دلخواه خود از بازی لذت ببرند.
اگر هنوز موفق به تجربه Deus Ex: Human Revolution نشدید نگران نباشید، چرا که هنوز هم می‌توانید از تجربه Mankind Divided لذت ببرید. با این حال دوگس طرفداران را تشویق کرده که تا قبل از تجربه Mankind Divided، به تجربه Human Revolution بپردازند:
هدف ما این است که تجربه Mankind Divided برای کسانی Human Revolution را بازی کردند راضی‌کننده باشد و در این حین مخاطبانی که نسخه قبلی را بازی نکردند، نسبت به Mankind Divided بیگانه نباشند. شیوه‌ای که ما با استفاده از آن در حال ساخت داستان، دنیا و جزئیات دیگر هستیم به مخاطبان جدید بدون تجربه نسخه قبلی اجازه می دهد درک لازم را از بازی بدست آورند. با این حال اگر دوست دارید اطلاعات کامل را از اتفاقات اطراف خود بدست آورید، باید Human Revolution را بازی کنید. ظاهرا این بازی طرفداران زیادی هم دارد.
Deus Ex Mankind Divided (1) تقریبا تمام کسانی که Human Revolution را بازی کردند از مبارزه با باس‌فایت‌های بازی ناراضی بوند. دوگس اعلام کرد تیم آن‌ها اشتباهاتی که در گذشته انجام شد را این بار در Mankind Divided تکرار نمی‌کند:
در گذشته اعلام کردم مشکلاتی که در مبارزه با باس‌فایت‌ها وجود داشت به دلیل کمبود منابع نبود. مشکلاتی که وجود داشت ناشی از مسائل داخلی در استودیو و تصمیماتی که من مجبور شدم بگیرم بود. ما تحقیقات زیادی را برای یافتن مشکلات انجام دادیم و به همین دلیل اشتباهاتی که در Human Revolution انجام دادیم را در Mankind Divided تکرار نمی کنیم.
به نظر طرفداران برای تماشای اولین نمایش از گیم‌پلی بازی باید کمی صبر کنند:
در نهایت گیم‌پلی بازی را به شما نشان خواهیم داد. تمرکز حال حاضر ما روی ویدیو معرفی بازی است و همان‌طور که همیشه گفتیم: لطفا هیجان‌زده باشید.
اگر کمی دقت کنید، احتمالا جمله «لطفا هیجان‌زده باشید» را قبلا شنیده‌اید. شینجی هاشیموتو، تهیه‌کننده افسانه‌ای ِاسکواراِنیکس بیشتر اوقات از این جمله استفاده می‌کند و آخرین باری که وی این کار را انجام داد، E3 2014 و کنفرانس سونی بود. Deus Ex Mankind Divided (2) Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. احتمالا در نمایشگاه E3 2015 شاهد اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی باشیم. نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده