نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۱

تماشا کنید: Call of Duty: Black Ops 3 رسما توسط اکتیویژن معرفی شد

پس از حدس‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که در این چند وقت اخیر در رابطه با نسخه جدید سری بازی‌های Call of Duty زده می‌شد، دقایقی پیش کمپانی اکتیویژن سرانجام به این بحث‌ها پایان داد و به صورت رسمی از بازی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی کرد. با زومجی، اولین ویدیو و اطلاعاتی از این بازی همراه باشید.
تیزر معرفی بازی که با نام «بازگشت به دوران تاریکی» منتشر شده است، در انتهای آن به الکس میسِن معروف اشاره می‌کند. علاقه‌مندان در تاریخ ۲۶ آپریل (ششم اردیبهشت) می‌توانند منتظر رونمایی رسمی این بازی باشند و به صورت کامل از جزئیات داستان و شخصیت یا شخصیت‌های قابل بازی اطلاعاتی بدست آورند. اِسکات لو، یکی از مدیران اکتیویژن در زمان معرفی Call of Duty: Black Ops 3 گفت:
پس از سه سال کار و تلاش فراوان، اعضای تری‌آرچ با Call of Duty: Black Ops 3 به استقبال شما آمدند. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در رابطه با آن صحبت کرد و مطمئن هستم شما هم سوالات زیادی در رابطه با بازی دارید. خبر خوب این است که در تاریخ ۲۶ آپریل می‌توانید به صورت رسمی و جهانی منتظر معرفی کامل Call of Duty: Black Ops 3 باشید و به پاسخ سوالات خود برسید.
اولین تصویر هنری منتشر شده از Call of Duty: Black Ops 3 اولین تصویر هنری منتشر شده از Call of Duty: Black Ops 3
با نگاهی کلی به وبسایت بازی، همچنین اطلاعاتی هم در رابطه با داستان Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شده است:
Call of Duty: Black Ops 3 اولین نسخه از سری پرطرفدار Black Ops برای کنسول‌های نسل بعدی است. Call of Duty: Black Ops 3 بازیکنان را به آینده‌ای تاریک و پیچیده، جایی که سربازان جدیدی دنیا را تهدید می‌کنند و خط میان انسان بودن و تکنولوژی‌هایی که خودمان برای پیشرفت خلق کردیم تاریک شده است می‌برد. در این دنیا ربات‌های نظامی معنای جنگ را تعریف خواهند کرد. Call of Duty: Black Ops 3 با سه بخش داستانی، چندنفره و زامبی بهترین و جاه‌طلبانه‌ترین نسخه از سری بازی‌های Call of Duty را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

بنابراین در تاریخ ششم اردیبهشت منتظر معرفی رسمی Call of Duty: Black Ops 3 به صورت رسمی باشید. در حال حاضر بدون شک تمام طرفداران سری Call of Duty و حتی کسانی که در این چند سال اخیر با این سری میانه خوشی نداشتند، از معرفی Black Ops 3 خوشحال هستند. نظر شما در این رابطه چیست؟ منتظر چه اتفاقات و شخصیت‌هایی در این بازی هستید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده