// چهار شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱

اسپنسر: نسخه ایکس باکس وان بازی Super Meat Boy عالی خواهد بود

فیل اسپنسر - رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت در مورد نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی پلتفرمر Super Meat Boy صحبت کرده است و آن را عالی خطاب کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Super Meat Boy معرفی نشده و این صحبت‌ها هم این موضوع را تایید نمی‌کند که این بازی برای کنسول جدید مایکروسافت عرضه خواهد شد. اما با این صحبت‌ها بعید به نظر می‌رسد که شاهد این نسخه از بازی برای ایکس باکس‌ نباشیم. اسپنسر در توئیتر خود وقتی که در مورد یک Easter Egg از Super Meat Boy در بازی Ori and the Blind Forest صحبت می‌کرد، گفت که بازی Super Meat Boy یکی از بازی‌های موردعلاقه‌ی او است. یکی از طرفداران از اسپنسر پرسید که آیا بازی Super Meat Boy بر روی ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد؟ او در پاسخ کریس چارلا - رئیس بخش بازی‌های مستقل ایکس‌باکس (@iocat) را لینک کرد. توئیت‌‌های رد و بدل شده بین آن طرفدار و اسپنسر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:
ممکن است بازی Super Meat Boy را برای ایکس‌باکس وان عرضه کنید؟ @Steverulez
اسپنسر:
@Steverulez بله @iocat من یک بازی دیگر می‌خواهم که طعم سختی را با آن بچشم. بازی Super Meat Boy بر روی ایکس‌باکس وان عالی خواهد بود.
چارلا هنوز به توئیت اسپنسر درباره‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Super Meat Boy پاسخ نداد. ساخته‌ی ادموند مک‌میلن و تامی ریفنس اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۰ برای ایکس‌باکس 360 منتشر و پس از آن بازی برای کامپیوترهای ویندوزی و مک عرضه شد. بازی Super Meat Boy باوجود اینکه از گرافیک و حجم بالایی برخوردار نیست، اما توانسته با نوآوری و حفظ سبک کلاسیک بازی‌های پلتفرمر، بازی متفاوت و ارزشمندی را برای علاقمندان به این سبک پدید آورد. در بازی شما نقش مکعبی از گوشت را خواهید داشت که برای نجات دوست خود وارد مسیری پرخطر می‌شود و باید از موانع مختلفی همچون اره‌های برقی و غارها و پرتگاهای مختلف عبور کند و دوستش را قبل از این‌ که خیلی دیر شود نجات دهد . بازی Super Meat Boy دارای بیش از ۳۰۰ مرحله مختلف و متنوع است که می‌تواند تا ساعت‌ها بازیکن را سرگرم نماید. آیا شما مایل به عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده