نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

امکان اضافه شدن قابلیت دانلود بسته‌ های الحاقی به صورت خودکار در ایکس‌ باکس وان

در جریان نمایشگاه PAX East 2015 در بوستون آمریکا، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد شاید روزی قابلیت دانلود بسته‌های الحاقی به صورت خودکار را به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کند. با زومجی همراه باشید.
طی جلسه‌ی پرسش و پاسخی که در این نممایشگاه میان مِیجِر نِلسون، رئیس بخش ایکس‌باکس لایو و طرفداران انجام گرفت، یکی از کاربران ایکس‌باکس وان به نلسون گفت زمانی که برای بازی‌های خود Season Pass خریداری می‌کند، دقیقا نمی‌داند چه زمانی بسته‌های الحاقی جدید عرضه خواهند شد، برای همین نسبت به این‌که نمی تواند محتویات جدید را در زمان عرضه بازی کند ناراحت می‌شود. در پاسخ به این کاربر، نسلون گفت در گذشته هم درخواست‌هایی در این رابطه از مایکروسافت شده است:
این خصوصیت را در لیست درخواست‌ها قرار دادم. نمی‌دانم این خصوصیت در لیست اولویت‌های مایکروسافت قرار داد یا خیر، اما من کاملا با شما موافق هستم. سعی می‌کنیم بهترین راه را برای حل این مسئله پیدا کنیم.
نلسون همچنین از طرفداران خواست به وبسایت دریافت نظرات ایکس‌باکس که به صدای طرفداران معروف است بروند و نظرات و درخواست‌های خود را از طریق آن‌جا با مایکروسافت درمیان بگذارند. براساس صحبت‌های مدیر ایکس‌باکس لایو، یکی از مشکلاتی که آن‌ها برای اضافه کردن این خصوصیت به ایکس‌باکس وان با آن مواجه هستند، کاربرانی است که خارج از آمریکا زندگی می‌کنند و دارای پهنای‌باند قدرتمندی نیستند:
درست نیست کاربری Season Pass بازی را خریده باشد و به صورت ناخواسته، سیستم به دانلود محتویات جدید بپردازد و تمام حجم اینترنت او را مصرف کند.
حال به این سوال پاسخ دهید، آیا دوست دارید ایکس‌باکس وان شما روزی قادر به دانلود محتویات جدید به صورت خودکار شود؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده