نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

کریس اِوِنز با لباس کاپیتان آمریکا به ملاقات کودکان بیمار می‌ رود

کریس اِوِنز و کریس پِرَت، بازیگر دو فیلم Captain America و Guardian Of The Galaxy اخیرا برای ملاقات کودکان بیمار و آوردن شادی به قلب آن‌ها به بیمارستانی در مرکز سیاتل آمریکا رفتند. با زومجی و جزئیات این خبر زیبا همراه باشید.
درحالی که اِوِنز برای ملاقات با این کودکان لباس کاپیتان آمریکا را برتن کرده بود، پِرَت با لباس معمولی به انجام این کار پرداخت. بیمارستان مورد نظر در وبسایت خود بدین شکل خبر مورد نظر را منتشر کرد:
زمانی که اونز با لباس مخصوص و پرت به اتاق اُسکار هفت ساله رفتند، این کودک از شدت خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید. اسکار به دلیل بیماری صرع چهار ماه است که در بیمارستان سیاتل بستری شده است.
مادر اسکار در رابطه با ملاقات اونز و پرت با کودک بیمارش گفت:
ملاقات با این دو برای ما بسیار لذت‌بخش بود. افرادی که به ملاقات ما می‌آیند، اغلب دکتر و مشاوران هستند. پس از ملاقات با اونز، برای دیدن فیلم Captain America با اسکار هیجان‌زده هستم، مثل این است که ما اونز را به شخصه می‌شناسیم. B_iIhxyUgAEF5fW
ماه گذشته هم اونز و پرت در بیمارستانی در مرکز بوستون امریکا به ملاقات کودکان بیمار رفتند. در آن زمان اونز با لباس معمولی و پرت با لباس اِستار-لُرد در فیلم Guardian Of The Galaxy به انجام این کار پرداختند. تمام این مسائل با یک شرط‌بندی میان دو قهرمان مارول آغاز شد. اونز با پرت شرط بست اگر تیم New England Patriots مسابقه‌ی سوپربال را ببرد، پرت باید با لباس استار-لرد در فیلم Guardian Of The Galaxy و تام بِرَدی، یکی از بازیکنان تیم خانگی اونز لباس برتن و در اجتماع حضور پیدا کند. در طرفی دیگر اگر تیم Seattle Seahawks بازی را می‌برد، اونز باید با لباس کاپیتان آمریکا به ملاقات کودکان بیمار بیمارستان سیاتل می‌رفت. در انتها تیم New England Patriots، تیم خانگی اونز مسابقه‌‌ی سوپربال را برد، اما آفرین به این دو نفر که با فراموش کردن شرط‌بندی خود، به ملاقات کودکان بیمار رفتند و خنده را به لب‌های آن‌ها آورند. B_iIhyNVEAAmuZw نظر شما در رابطه با این کار انسان‌دوستانه‌ی قهرمانان مارول چیست؟‌حقیقت را بخواهید، در زمان نوشتن این خبر قطرات اشک بر چشمان من جاری شد. این دو قهرمان با یک کار ساده اما بزرگ، توانستند شادی را به قلب‌ کودکانی بیاورند که با بیماری‌های سخت دست و پنجه نرم می‌کنند. بدون شک این کار آن‌ها جای تقدیر دارد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده