نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt به ۱۶ بسته‌ الحاقی رایگان این بازی افتخار می‌ کنند

استودیو سی‌دی پراجکت رد در نمایشگاه PAX East 2015 حضور پیدا کرده و دِیمیِن مونیِر، طراح ارشد بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرد تیم آن‌ها به ۱۶ بسته‌ی الحاقی بازی که قرار است به صورت رایگان عرضه شود به شدت افتخار می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مونیر اعلام کرد بسته‌‌های الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt هنوز تولید نشده‌اند، بنابراین مانند برخی از سازندگان دیگر سی‌دی پراجکت رد این بسته‌ها را روی دیسک قرار نداده تا در آینده با انتشار یک بروزرسانی کوچک، اجازه‌ی دسترسی به این محتویات را به مخاطبان بدهد. در این روزها که برخی از ناشران بازی‌های خود را با مشکلات فراوان عرضه می‌کنند، باید به وجود استودیویی همچون سی‌دی پراجِکت رِد افتخار کرد. این استودیو سابقا اعلام کرد ۱۶ بسته‌ی الحاقی رایگان را برای The Witcher 3: Wild Hunt عرضه خواهد کرد. پس از انجام این کار و تاخیر The Witcher 3: Wild Hunt برای رفع اشکالات آن، این استودیو حسابی خود را در دل طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی جا کرده است. طراح ارشد بازی The Witcher 3: Wild Hunt همچنین به برخی از سوالات طرفداران در رابطه با بازی پاسخ داده است:
  • برخی اوقات با تغییریافتن دنیای بازی، امکان از دست دادن برخی از ماموریت‌ها وجود دارد، اما هیچ چیزی در بازی زمان‌بندی شده نیست.
  • ۵۶ نسخه‌ی مختلف برای ویدیو شمشیر سرنوشت (Sword Of Destiny) ساخته شده تا درا نتها یکی از آن‌ها برای نمایش به عموم انتخاب شده است.
  • سی‌دی پراجکت رد بحث‌هایی را در رابطه با عرضه‌ی دو نسخه‌ی ابتدایی The Witcher برای کنسول‌های نسل هشتم در استودیو انجام داده، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار وجود ندارد.
The Witcher 3 (10)
  • سازندگان تا جای ممکن خصوصیات گرافیکی به بازی اضافه می‌کنند. پس از آن اگر زیاده‌روی کرده باشند، از جزئیات بازی کم یا راه حلی برای آن پیدا می‌کنند.
  • برای ساخت موجودات بازی، سازندگان ابتدا محیط‌های بازی را تولید و پس از آن تصور کردند چه موجوداتی می‌توانند در آن مکان زندگی کند.  سی‌دی پراجکت رد برای تولید موجودات بازی همچنین از داستان و افسانه‌هایی که مطالعه کرده الهام گرفته است.
  • کاربران می‌توانند رابط کاربری را شخصی‌سازی کنند و برخی از خصوصیات آن را خاموش کنند، اما در بازی قابلیت photo mode (عکس گرفتن) وجود ندارد.
  • زمانی که شما کار خوبی انجام می‌دهید، شاید در نقطه‌ای مردم به آن اشاره کنند، اما خبر کارهای خیرخواهانه‌ای که گرالت در گذشته انجام داده در دنیای بازی پخش نشده است.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده