نویسنده: زومجی زومجی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵

بازی GTA 5 از موسیقی‌های بیشتر و یک ایستگاه رادیویی اضافه در نسخه رایانه‌های شخصی بهره خواهد برد

همانطور که نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان از بازی GTA 5 دارای موسیقی‌های اضافی بودند، نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هم قرار است از محتویات صوتی اضافی بهره‌مند شود. اما این همه ماجرا نیست، چرا که به علاوه موسیقی‌های اضافی، این نسخه از یک ایستگاه رادیویی جدید نیز در بازی بهره‌مند خواهد بود. همراه زومجی باشید.
راکستار (Rockstar) امروز رسما اعلام کرد که دو نفراز آهنگ‌سازان بازی GTA 5 یعنی The Alchemist و Oh No، درحال همکاری با یکدیگر هستند تا آلبوم جدیدی از آهنگ‌های درون بازی را با الهام از موسیقی اصلی این اثر، تهیه کنند. راکستار در توصیف موسیقی‌های جدید می‌گوید این آثار به عنوان یک مجموعه برای تمامی سبک‌های موسیقی شناخته می‌شود، مجموعه‌ای که درهمکاری با Tangerine Dream و Woody Jackson ساخته شده بود. این افراد پیش از این در خلق موسیقی عالی بازی، نقش بزرگی داشته‌اند. این آلبوم موسیقی جدید در بازی که با نام Welcome to Los Santo (به لس‌ سانتوس خوش آمدید) شناخته می‌شود، در ایستگاه موسیقی جدید بازی  با نام The Lab پخش خواهد شد. البته این آلبوم قبل از عرضه در خرده فروشی‌ها و قرار گرفتن برای دانلود در ۲۱ آپریل، در نسخه رایانه‌های شخصی GTA V  وجود خواهد داشت. پس دارندگان این نسخه می‌توانند برای اولین بار و به صورت اختصاصی، از آن لذت ببرند. راکستار در این مورد می‌گوید:
The Alchemist و Oh No درحال ساخت یک سفر از نوع موسیقی هستند که هر گوشه از دنیای خیالی Grand Theft Auto V را پوشش می‌دهد. همچنین این مجموعه موسیقی شامل حضور اعضا و گروه‌های میهمان  نظیر Earl Sweatshirt، Little Dragon، Phantogram، Freddie Gibbs، Popcaan، Killer Mike، Tunde Adebimpe و Samuel T. Herring از گروه Future Islands خواهد بود.
2824519-wls عرضه نسخه رایانه‌های شخصی این بازی تا کنون تاخیرهای زیادی را به خود دیده است. اما راکستار در آخرین بیانیه رسمی خود، خبر از انتشار بازی در ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) سال جاری را داد. همچنین این نسخه، دارای بروزرسانی Online Heists نیز خواهد بود، درحالی که نسخه‌های کنسولی، این بروزرسانی را در هفته بعد دریافت خواهند کرد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده