// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵

بازی Dishonored ماه آینده برای اعضای پلی‌استیشن پلاس رایگان می‌شود

سونی  امروز در توئیتر رسمی «پلی‌استیشن پلاس»، خبر رایگان شدن بازی Dishonored را برای ماه آينده اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.
اگر حساب کاربری پلی‌استیشن شما عضو پلاس است، هم اکنون می‌توانید شش بازی از جمله OlliOlli 2 و Sherlock Holmes را رایگان دریافت کنید. اما امروز خبر جالبی منتشر شده است. بازی Dishonored، برترین بازی سال ۲۰۱۲، ماه آپریل (۱۲ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت) برای اعضای پلی‌استیشن پلاس رایگان خواهد بود. سونی با دیر اعلام کردن لیست بازی‌های رایگان ماه مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین)، باعث ایجاد سردرگمی میان اعضای پلاس شد. حال توئیتر رسمی پلی‌استیشن ‌پلاس در رابطه با این موضوع عذرخواهی کرده است.
بازی Dishonored ماه آپریل برای پلی‌استیشن 3 رایگان می‌شود. برای سردرگمی در این ماه متاسف هستیم - ما زودتر ماشه را کشیدیم‌ [بازی‌ها را زودتر معرفی کردیم].
آنها واقعا ماشه را زود کشیده‌اند. ما تازه هفته‌ی اول ماه مارس را پشت سر گذاشته‌ایم و سونی راجع به بازی‌های ماه آپریل صحبت می‌کند. در هر حال، کسانی که هنوز بازی Dishonored را تمام نکرده‌اند، سه هفته‌ی دیگر قادر به انجام این بازی به صورت رایگان خواهند بود. بازی Dishonored از زمان عرضه در سال ۲۰۱۲ تا به امروز برروی سرویس‌های مختلف رایگان شده است. در حقیقت پلی‌استیشن پلاس بعد از استیم و ایکس‌باکس لایو، آخرین سرویسی است که این بازی را رایگان در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. Dishonored، در ماه آگوست ۲۰۱۴ برای استیم و ایکس‌باکس لایو رایگان شده بود. شایعاتی پیرامون ساخت بازی Dishonored 2 و شخصیت اول بودن «امیلی کالدوین» در رسانه‌ها شنیده می‌شود. این موضوع هنوز از طرف سازندگان تایید و یا رد نشده و به همین دلیل چاره‌ای جز انتظار نداریم. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده