نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر گیم پلی بازی Wolfenstein: The Old Blood

چند روز پیش شرکت بتسدا از بسته‌ی الحاقی مستقل Wolfenstein: The Old Blood که مقدمه‌ای بر داستان Wolfenstein: The New Order است، رونمایی کرد. حالا می‌توانید اولین نمایش گیم‌پلی این بازی در جریان همایش Pax East را تماشا کنید.
Wolfenstein: The Old Blood در تاریخ ۵ می ۲۰۱۵ (پانزده اردیبهشت ۱۳۹۴) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ یورو برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همان‌طور که از نام این بسته پیدا است (بسته‌ی الحاقی مستقل)، برای تجربه‌ی آن به بازی The New Order احتیاجی نخواهید داشت. بتسدا در اولین توضیحات خود در رابطه با داستان بازی گفت:
سال ۱۹۴۶ است و نازی‌ها در حال پیروزی در جنگ‌جهانی دوم هستند. برای جلوگیری از این اتفاق، بی.جی بلازکویچ عازم یک سفر دو قسمته به اعماق باواریا می‌شود. در قسمت اول این سفر با نام Rudi Jäger and the Den of Wolves، بلازکویچ برای دزدیدن مشخصات مخفی‌گاه جنرال دِتس‌هِد به قلعه‌ای نفوذ می‌کند. در قسمت دوم این سفر با نام The Dark Secrets of Helga Von Schabbs، قهرمان داستان ما برای جستجو در رابطه با اطلاعاتی مهم به شهر ولف‌بِرگ می‌رسد. در این شهر یک نازی بی‌رحم در حال رهایی یک نیروی تاریک و قدیمی برای از بین بردن انسان‌ها است.
همانطور که پیش از این نیز در زومجی گفته بودیم، اطلاعات جدیدی از این بازی در رویداد Pax East منتشر خواهد شد و حالا که این رویداد در حال برگزاری است، بتِسدا نیز اقدام به استریم بازی کرده است. در ادامه ویدیو گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید.
دانلود ویدیو
منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده