// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵

اختصاصی زومجی از GDC 2015: عملکرد هدست واقعیت مجازی اکیولوس ریفت (بخش دوم)

روز گذشته ویدیویی کوتاه و اختصاصی از نمایشگاه توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ در شهر سان‌فرانسیسکو برای شما منتشر کردیم که گوشه‌ای از عملکرد‌های هدست واقعیت مجازی اکیولوس ریفت بود. حال با بخش دیگر از عملکرد این هدست در ویدیوی اختصاصی زومجی همراه باشید.
در این ویدیو شما شخصی را مشاهده می‌کنید که در حال انجام یکی از دموهای اکیولوس ریفت است. این شخص برای هدف ‌گیری، یک سوییچ در دست خود دارد که به وسیله‌ی آن اقدام به شلیک در بازی می‌کند. سه دکمه بر روی این سوییچ تعبیه شده که تا فرد به سمت جلو و عقب نیز حرکت کند و با چرخاندن سر، جهت‌ها را مشخص کند.

دانلود ویدیو

شرکت اکیولوس وی‌آر، یک کمپانی آمریکایی توسعه‌دهنده فناوری واقعیت مجازی است که می‌شود از آن به عنوان موتور محرک و پیشرو در ارائه‌ی فناوری واقعیت مجازی طی چند سال اخیر نام برد. اکیولوس وی‌آر چندی پیش با قیمت ۲ میلیارد دلار، به تملک فیس‌بوک در آمد و از آن زمان تا به حال، فرآیند تولید و توسعه‌ی اکیولوس ریفت به واسطه‌ی پشتیبانی مالی و فنی فیس‌بوک، رشد بسیاری پیدا کرده است. انتظار می‌رود هدست واقعیت مجازی این کمپانی طی یک سال آینده در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. منتظر تصاویر و همچنین ویدیوهای اختصاصی بیشتر از همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ در زومجی باشید.
کلیه اخبار و مقالات GDC 2015 را در آدرس zoomg.ir/topics/gdc-2015 مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده