نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵

با تصاویر جدید GTA Online، ماموریت‌های سرقت بازی را مشاهده کنید

شرکت راک‌استار امروز تعدادی تصاویر جدید را از ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
این تصاویر دو ماموریت سرقت بازی را نشان می‌دهد. در این تصاویر می‌توانید کارهای لازم قبل از شروع سرقت، بخش‌هایی از زمان انجام سرقت و فرار و گریز از دست پلیس‌ها را مشاهده کنید. نسخه‌ی کنسولی ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online در تاریخ ۱۰ مارس (نوزدهم اسفند) و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۴ آپریل (بیست و پنجم فروردین) منتشر خواهد شد. مثل همیشه، دارندگان این پلتفرم باید کمی بیشتر از کاربران نسخه‌ی کنسولی صبر کنند. راک‌استار در بیاینه رسمی خود در زمان اعلام تاریخ انتشار ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online گفت:
می‌دانیم زمان زیادی است که صبر کردید و به همین دلیل نهایت سپاس را از شما داریم. ماموریت‌های سرقت گیم‌پلی چهار نفره Co-op جدیدی را به GTA Online اضافه می‌کند که بازیکنان در آن می‌توانند به گوشه و کنار لوس‌سانتوس دست‌برد بزنند. طی هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری را در رابطه با این ماموریت‌ها و خصوصیات جدیدی که همراه آن منتشر خواهد شد را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این ماموریت‌ها، می‌توانید اولین نگاه به ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online را از زومجی مطالعه کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این ماموریت‌ها را هم مشاهده و خود را آماده‌ی دزدی‌های نفس‌گیر در سراسر لوس‌سانتوس کنید:منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده