نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

بازی جدید کوانتیک دریم برای پلی‌استیشن 4 دارای انفجار، تخریب و آب و هوای پویا است

تا امروز مشخص شده استودیو کوانتیک دریم در حال ساخت یک بازی درجه یک (AAA) و انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات رسمی از این بازی منتشر نشده و تنها منبع ما برای کسب اطلاعات، آگهی‌های شغلی این استودیو است که جدیدترین آن‌ها خبر از برخی ویژگی‌های بازی می‌دهد.
براساس آخرین آگهی شغلی انتشار یافته توسط سازندگان بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls، این استودیو به دنبال یک طراح جدید است:
ما به دنبال یک طراح جدید برای خلق گرافیگ بصری بسیار بالا برای بازی جدید و درجه یک خود هستیم. شما و افراد دیگر که در استودیو مشغول به کار هستند، باید از انفجار، تخریب، باران و آتش اطلاعات کافی داشته باشید. شخص مورد نظر از مدیر ما به صورت پی در پی مشاوره می‌گیرد و به صورت منظم با طراحان بخش گرافیکی و برنامه‌نویسان در ارتباط است.
باتوجه به این آگهی شغلی، بازی جدید کوانتیک دریم برای پلی‌استیشن 4 دارای باران، انفجار، محیط‌های تخریب‌پذیر و اتمسفر پویا است. باید دید کوانتیک دریم تا چه اندازه می‌تواند مرزهای گرافیکی پلی‌استیشن 4 را به جلو ببرد. بازی‌های این استودیو داستان محور هستند، بنابراین احتمالا شاهد صحنه‌های انفجار هالیوودی در بازی جدید این استودیو خواهیم بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده