// سه شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

بازی Project Cars هر ماه بسته ماشین‌ های رایگان دریافت خواهد کرد

استودیوی اسلایتی مَد، سازنده‌ی بازی Project Cars تایید کرد که هر ماه ماشین‌های جدیدی را به صورت رایگان برای این بازی منتشر کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
Project Cars بارها و بارها تاخیر خورده و به گفته‌ی سازندگان برای ادامه کار بر روی پولیش بازی این عمل صورت گرفته است. Project Cars در ابتدا قرار بود در نوامبر سال گذشته (آبان ۱۳۹۳) منتشر شود، اما تا تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند ۱۳۹۳) تاخیر خورد. باز هم دوباره شاهد تاخیر در تاریخ عرضه این بازی بودیم و قرار شد بازی در تاریخ ۲ آپریل (۱۳ فروردین) منتشر شود. اما تاخیرهای این بازی تمامی ندارد و این بار قرار شد Project Cars بدون اشاره به روز مشخصی، در اواسط ماه می ۲۰۱۵ (اردیبهشت و خرداد) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان توسط باندی نامکو منتشر شود. تاریخ انتشار نسخه‌ی ‌Wii U و SteamOS بازی هنوز مشخص نشده است. اوایل این ماه استودیوی اسلایتی مَد قول داد که به خاطر این تاخیر‌ها محتوای اضافی جدیدی را در روز عرضه‌ی این بازی اتومبیل‌رانی در دسترس قرار دهد. آن‌ها پیشنهاد خود را گسترش داده‌اند و اعلام کردند که هر ماه اتومبیل جدیدی را به صورت رایگان برای این بازی عرضه خواهند کرد. یکی از این ماشین‌های رایگان، لیکان هایپراسپرت ( Lykan Hypersport) است. این اتومبیل فوق‌العاده در آسیای شرقی تولید شده و حتی در فیلم Furious 7 هم که در اوایل آپریل اکران می‌شود،‌ حضور دارد. متن زیر را اندی تودور، کارگردان بازی در سایت رسمی بازی Project Cars منتشر کرده است:
ما بسیار خوشحال هستیم که این اتومبیل فوق‌العاده را در بازی گنجانده‌ایم و به طرفداران این شانس‌ را داده‌ایم که کنترل فرمان این اتومبیل بسیار شگفت‌انگیز را بدست بگیرند. لیکان هایپراسپرت نماینده‌ی اولین اتومبیل از سری اتومبیل‌های رایگان هر ماه این بازی است که ما به عنوان یک قدردانی از طرفدارانی که برای عرضه‌ی این بازی بسیار صبر کرده‌اند، آن را منتشر خواهیم کرد. ما به زودی با برنامه‌ی ریزی‌های قبلی اطلاعات بیشتری را از محتویات آینده‌ی Project Cars در اختیار شما قرار خواهیم داد، اما امیدواریم که این کار جرقه‌ای کوچک برای گسترش بازی در آینده باشد.
در بازی Project Cars دو حالت تک‌نفره و چند نفره وجود دارد. در بخش تک‌نفره مسابقات با تنوع زیادی همراه هستند و یکی از ویژگی‌های آن، آرکید نبودن بازی است که بازی را بسیار طبیعی‌تر و سخت‌تر می‌کند . از آن جا که بازی بسیار کم نام و نشان‌تر از بازی‌های هم سبک خود نظیر Forza و Need For Speed است، ولی نکات جدیدی در آن یافت می‌شود که قابلیت تبدیل شدن آن به یک بازی محبوب و ادامه دار را دارد. در مجموع ۸۰ پیست در ۳۰ ناحیه‌ی مختلف وجود دارد.اتومبیل‌ها در کلاس‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند و از تنوع خوبی برخوردار هستند. بازی از نظر ویژگی‌های بصری در سطح بسیار خوبی قرار دارد و دارای آب‌ و هوای پویا است. تیزری از خودروی لیکان هایپراسپرت در بازی Project Cars منتشر شده است که در زیر می‌توانید‌ آن را مشاهده و دانلود کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 720p  |  دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده