// یکشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

نویسنده سریال Game of Thrones فیلمنامه فصل ششم را نمی نویسد

جرج آر.آر مارتین - نویسنده‌ی رمان‌های A Song of Ice and Fire تصمیم گرفته است که فیلمنامه‌ی هیچ یک از قسمت‌های فصل ششم سریال Game of Thrones را ننویسد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مارتین پیش از این نیز تنها یک الی دو قسمت فیلم‌نامه‌ی هر فصل را می‌نوشت، اما از آن‌جایی که از نوشتن فیلمنامه‌ی فصل پنجم صرف‌نظر کرد، جای تعجب نداشت که این بار هم نوشتن فیلمنامه‌ی فصل ششم این سریال را بر عهده نگیرد. مارتین در صفحه‌ی لایو ژورنال خود (نه وبلاگ) اعلام کرد که ظرفیت کاری او به دلیل مشغول بودن با پروژه‌های زیاد، پُر شده است و برای نوشتن حتی یک قسمت از سریال Game of Thrones وقت ندارد. مارتین در صفحه‌اش گفت:
پس از یک ماه کلنجار رفتن با این موضوع، تصمیم گرفتم که فیلمنامه‌ی هیچ‌ یک از قسمت‌های فصل ششم Game of Thrones را ننویسم. نوشتن یک فیلمنامه حداقل حدود سه هفته از من زمان می‌گیرد و این زمان موقعی زیادتر می‌شود که فیلنمامه اقتباس مستقیمی از رمان نیست. و واقعا این کار زمان بیشتری را از من می‌گیرد، زیرا من هرگز در تبدیل یک رسانه به رسانه‌ی دیگر و برعکس خوب نبوده‌ام. نوشتن فیلمنامه‌ی یک قسمت از فصل ششم، حدود یک ماه و حتی شاید شش هفته زمان کار بر روی رمان The Winds of Winter را از من می‌گیرد و من از عهده‌ی این کار بر نمی‌آیم.
فصل پیش روی سریال، بیشتر حالت تداومی دارد تا این که به صورت اقتباسی باشد. با دیوید بنیاف، دی.بی. وایس و برایان کاگمن کار‌های فیلنامه‌نویسی فصل ششم سریال باید به خوبی پوشش داده شود. دلیل موفقیت بسیار زیاد سریال Game of Thrones، بدون شک حضور نویسنده‌ی رمان این سریال در زمان تولید این اثر بوده است. مارتین همیشه جزئی از تیم تولید بوده و به هر شخصیت نظم و چارچوبی اعطا کرده است. مارتین مشغول نوشتن رمان The Winds of Winter است. او همچنین افزود که بر روی ویرایش سریال Wild Cards  و یک یا دو بازی ویدئویی هم کار می‌کند. اولین قسمت فصل پنجم سریال Game of Thrones در تاریخ ۱۲ آپریل (۲۳ فروردین) از شبکه‌ی HBO بخش می‌شود. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده