// یکشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶

ویدئوی جدید Mortal Kombat X حضور شخصیت‌ لیو کانگ را تایید می‌ کند

در جدیدترین ویدئویی که از بازی Mortal Kombat X منتشر شده، حضور لیو کانگ به عنوان شخصیت قابل بازی تایید شد. همچنین شخصیت بو رای چو نیز در ویدئو دیده شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در این ویدئو  نگاهی به شخصیت‌های تازه‌وارد این سری بازی به نام کونگ لائو و کونگ جین انداخته می‌شود.حضور  بو رای چو نیز جالب توجه است و شایعه شده که او یکی از شخصیت‌های قابل بازی خواهد بود. ظاهرا لیو کانگ، قهرمان گذشته‌ی ارث‌ریلم از مرگ برخاسته و تحت فرمان شینوک، الدر گاد سابق در آمده است. این ویدئو در ابتدا به صورت اختصاصی از یک سایت روسی به نام  Maxim Russia منتشر شده و به همین دلیل زبان این ویدئو روسی بود. حال نسخه‌ی انگلیسی این ویدئو نیز منتشر شده است که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

بازی Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. نسخه نسل هفتمی بازی Mortal Kombat X که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شود  تاخیر خورد و دارندگان کنسول‌ Xbox 360 و پلی‌استیشن 3 باید تا تابستان سال جدید منتظر عرضه‌ی این بازی باشند. نسخه‌ی iOS، اندروید بازی نیز معرفی شده است. همچنین پیش از این، استودیوی سازنده‌ی بازی تایید کرد که هیچ نسخه‌ی دمویی برای این بازی منتشر نخواهد شد. دانلود ویدئو

نظر شما درباره‌ی این بازی بسیار خشن چیست؟ نظرات خود را ما در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده