// شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۶

شایعه: پاییز امسال نسخه جدیدی از Resident Evil منتشر خواهد شد

در طی سال‌های گذشته مجموعه رزیدنت اویل همیشه در تقلا بوده و در هر شماره بیشتر از قبل از ریشه‌های ترسناک خود دور شده و بیشتر به فیلم‌های اکشن و بلک باستر شبیه شده است. مسیری که نتیجه بسیار بدی برای این سری و حتی کپکام داشت. حالا به نظر می‌رسد که نسخه دیگری در راه است؛ با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
آخرین شماره از مجموعه‌ی رزیدنت ایوِل که توانست به موفقیت عظیمی دست یابد و تمامی طرفداران را خوشحال کند Resident Evil 4 بود، پس از آن کپکام مسیر کاملا اشتباهی را پیش گرفت. در طی دو سال گذشته این کمپانی قصد داشت تا با دو سری فرعی با نام Resident Evil Revelations کمی این مجموعه را به ریشه‌های گم شده خود برگرداند. اما آیا شماره فرعی تمام چیزی است که ما امسال خواهیم دید؟ یا شاید پشت صحنه اتفاقات بزرگی درحال رخ دادن است؟ شاید حتی Resident Evil 7 در همین نزدیکی‌ها باشد؟ کمپانی تحقیقاتی سوپردیتا ادعا می‌کند که کپکام قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۵ نسخه دیگری از این مجموعه را منتشر کند، درحالی که در طرف دیگر کپکام هنوز حرف خاصی از نسخه جدید یا حتی Resident Evil 7 نزده است اما به هرحال بیانیه‌ی سوپردیتا به این شرح است:
ما پیش بینی می‌کنیم که مانند سال‌های گذشته در طی ماه‌های پیش رو نزول اقتصادی زیادی را در بازار بازی‌های رایانه‌ای شاهد باشیم اما انتظار داریم که در شروع پاییز با عرضه جدیدترین نسخه‌ از چندین مجموعه‌ی بزرگ مانند Halo و Resident Evil بخش اقتصادی این صنعت دوباره شکوفا شود.
البته اگر نظر شخصی من را بخواهید فکر می‌کنم که امسال دیگر خبری از این مجموعه نخواهد شد؛ اما احتمالا در طی E3 اطلاعات یا شاید حتی رونمایی‌های جدیدی را شاهد باشم. هرچند که همه ما بدون شک از عمیقا مجموعه Resident Evil را دوست داریم و منتظر نسخه‌ی جدید آن هستیم، اما تا وقتی که کپکام این مسیر اشتباه را پیش گرفته باشد بهتر است بیش از این افتخاراتش لکه دار نشود. چندی پیش یکی از مسئولین کپکام اعلام کرده بود که آن‌ها قصد دارند تا با مجموعه‌ی فرعی Revelations بیشتر به خواسته‌های طرفداران قدیمی توجه کنند؛ اما نسخه‌های اصلی همان مسیر جذب مخاطبین بیشتر را ادامه خواهند داد. از طرفی دیگر یکی از کارگردان‌های این مجموعه گفته بود که کپکام درحال ساخت موتوری کاملا اختصاصی برای این سری بازی است. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل زومجی از قسمت چهارم بازی Resident Evil Revelations 2 را از طریق این لینک مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده