// چهار شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸

بازی Bloodborne برای PC منتشر نخواهد شد

شایعاتی مبنی بر عرضه‌‌ی بازی Bloodborne  برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در فضای مجازی پخش شده بود که استودیوی فرام سافت‌وار به تمامی این شایعات پایان داد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی ندارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
روز‌های گذشته در نسخه‌ی فرانسه‌ی سایت آمازون بازی Bloodborne برای ویندوز‌های ۷ و ۸ لیست شده بود. این مسئله باعث بوجود آوردن حدس و گمان‌هایی شد که این بازی اکشن/ نقش آفرینی دیگر در انحصار پلی‌استیشن 4 نخواهد ماند. کید کریس، مدیر تولید بازی، صبح امروز در توئیتر وضعیت به وجود آمده را روشن ساخت:
بازی Bloodborne ، انحصاری پلی‌استیشن 4 است و هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی آن وجود ندارد.
در ارتباط با این خبر، سایت Change.org متنی درباره‌ی عدم عرضه‌ی بازی بر روی رایانه‌های شخصی منتشر کرده است. در متن این خبر نوشته شده که استودیوی فرام سافت‌وار پس از عرضه‌ی دو بازی آخر خود بر روی پلتفرم ویندوز، به جامعه‌ی رایانه‌های شخصی خیانت کرده است. متاسفانه به نظر نمی‌رسد که سونی اجازه دهد به همین راحتی بازی Bloodborne برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. در حال حاضر تیم‌بازی‌سازی در نظر دارند تا یک بروزرسانی دیگر برای بازی Bloodborne منتشر کنند و به دنبال راهی هستند تا مدت زمان بارگذاری بازی را کاهش دهند. افزون بر این می‌خواهند عملکرد بازی را بهینه‌سازی کنند و اشکالات متفرقه را اصلاح کنند. Bloodborne ترکیبی از بازی‌های نقش‌آفرینی و بسیار دشوار سری Dark Souls و بازی‌های سبک هک‌اند اسلش و مبارزه‌ای است. جدید‌ترین ساخته‌ی  هیدتاکا میازاکی در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۵ (۴ فروردین ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 توسط بخش سرگرمی سونی منتشر شد و با بازخورد بسیار خوبی از سوی منتقدین رو به رو شد.
منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده