نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

سلاح های بازی Bloodborne نسبت به نسخه های قبلی سری Souls کاربردی تر است

بازی Bloodborne در زمینه سلاح‌ها نسبت به Dark Souls دارای سلاح‌های کمتری است، اما هر کدام از سلاح‌های بازی به شکل‌های مختلفی تبدیل می‌شوند و در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده خواهند بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Bloodborne گفت طرفداران نسبت به این محدودیت نباید نگران باشند:
در زمینه تعداد سلاح‌ها، Bloodborne دارای سلاح‌های کمتری نسبت به نسخه‌های قبلی سری Souls است. برای طراحی بازی، ما مجبور بودیم این تصمیم را بگیریم. قابلیت تبدیل سلاح‌ها به شما اجازه می‌دهد از شکل‌های مختلف آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. شما همچنین با الماس‌های مخصوصی که در بازی وجود دارد می‌توانید سلاح خود را شخصی‌سازی کنید. در آن واحد می‌توانید در هر سلاح سه الماس مختلف برای تقویت شخصیت خود قرار دهید. شما می‌توانید سلاح خود را به شکل های مختلفی تبدیل کنید. بنابراین تعداد سلاح‌هایی که در نسخه‌های قبلی سری Souls قرار داشت در بخش شخصی‌سازی Bloodborne قرار گرفته و  هر بازیکن با علاقه‌ی خود می‌تواند سلاح مخصوص خود را شخصی‌سازی کند. تنوع سلاح‌های همچنان در بازی وجود دارد، اما ما آن را به جای کمیت و افزایش تعداد سلاح‌ها، در بخش شخصی‌سازی قرار دادیم.
اگر دوست دارید قبل از تجربه Bloodborne با اطلاعات کامل سراغ این بازی بروید، پیشنهاد می‌کنم آخرین اطلاعات تکمیلی این بازی را از اینجا و اینجا مطالعه کنید. bloodborne-screen-04-ps4-us-12aug14 خالق Bloodborne، هیدتاکی میازاکی یکی از بزرگترین بازی‌سازان صنعت سرگرمی است. وی خالق بازی‌هایی مانند Demon’s Souls و Dark Souls است و از زمان پایان یافتن مراحل ساخت قسمت اول Dark Soul’s، کار ساخت Bloodborne را آغاز کرد. در حالی که From Software کار تولید این عنوان را برعهده دارد، اما استودیوی ژاپن سونی نیز در ساخت و توسعه‌ی این عنوان با استودیو اصلی همکاری‌ می کند. این همکاری بزرگ می‌تواند نتایج به مراتب قابل قبول‌تری را برای هواداران در پی داشته باشد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش Bloodborne را هم از طریق وبسایت زومجی مطالعه کنید و تا یک ساعت دیگر منتظر عرضه بازی Bloodborne به صورت جهانی باشید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده