نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

با پیش خرید Rainbow Six: Siege، به نسخه بتای بازی دسترسی پیدا خواهید کرد

کاربرانی که علاقه‌مند به تجربه بازی Rainbow Six: Siege هستند، با پیش‌خرید این بازی می‌توانند قبل از عرضه‌ی رسمی این بازی نسخه بتای آن را به صورت اختصاصی تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.
همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، خرده‌ فروش معتبر گیم‌استاپ اخیرا پوستری را در فروشگاه‌های خود قرار داده که در آن خبر از نسخه بتای بازی Rainbow Six: Siege می‌دهد. همان‌طور که اشاره کردیم، کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند به این نسخه دسترسی پیدا خواهند کرد. Rainbow Six Siege (1) اگرچه یوبی‌سافت هنوز تاریخ انتشار نسخه بتا Rainbow Six: Siege را اعلام نکرده، اما تایید کرد طرفداران امسال می‌توانند منتظر تجربه آن باشند:
اگر Rainbow Six: Siege را پیش‌خرید کنید، به نسخه‌ی بتا آن دسترسی پیدا خواهید کرد. طی ماه‌های آتی منتظر اطلاعات بیشتری در این رابطه باشید.
Rainbow Six: Siege در حال حاضر در مرحله تست نسخه آلفا به سر می‌برد و علاقه‌مندان می‌توانند ۱۲ دقیقه از گیم‌پلی این نسخه را از طریق زومجی مشاهده کنند. طراح بازی Rainbow Six Siege در مصاحبه‌ی اخیر خود گفته بود تمام بخش‌های چند نفره بازی Rainbow Six: Siege به صورت ۵به۵ خواهند بود:
پس از آزمایش‌ و خطا‌های فراوان به این موضوع پی بردیم که نبردهای ۵به۵ بهترین شیوه برای انجام کارهای گروهی و ارتباط و همکاری بین بازیکن‌های بازی در دفاع و حمله است.
Rainbow Six Siege (2) او همچنین راجع به قابلیت تکیه دادن به دیوار و خم شدن به کناره‌ها گفت این قابلیت در بازی وجود خواهد داشت و از ویژگی‌های بارز سری Rainbow Six است و نه فقط باعث افزایش میدان دید، بلکه باعث افزایش کنترل بازیکن روی بازی هم می‌شود. از طرفی دیگر یوبی‌سافت در گذشته گفت در این بازی از GIGN، یک سازمان ویژه‌ی فرانسوی است که تخصص آنها، مبارزه با گروگان‌گیری است استفاده می‌کنند.. سربازان ویژه‌ی GIGN در بازی‌های دیگری نیز به مانند Counter- Strike, Socom و Call Of Duty به شبیه سازی حرکات واقعی کمک کرده‌اند. Rainbow Six Siege که در E3 2014 و در کنفرانس Ubisoft معرفی شد، قرار است در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده