// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲

سونی بالاخره صفحه‌ وضعیت خدمات پلی استیشن را راه اندازی کرد

سونی بعد از مدت‌ها صفحه‌ی وضعیت خدمات پلی‌استیشن را راه اندازی کرده است. این صفحه جزئیات مختلفی  را در رابطه با وضعیت فعال بودن شبکه‌ی پلی‌استیشن برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مشکلات شبکه‌ی پلی‌استیشن در سال‌های اخیر و از دسترس خارج شدن گاه و بی‌گاه خدمات آن برای کسی پوشیده نیست. بسیاری از کاربران در گذشته برای پیگیری مشکلات پیش‌ آمده در شبکه‌ی پلی‌استیشن مجبور به رفتن به صفحه‌ی راهنما یا صفحه‌ی پشتیبانی پلی‌استیشن در توئیتر می‌شدند. اینکه چرا سونی تا این اندازه در راه اندازی صفحه‌ی وضعیت خدمات خود تاخیر داشته تا حدودی عجیب است. از سویی دیگر مایکروسافت مدت‌ها قبل صفحه‌ی مشابه‌ای را برای ایکس‌باکس لایو راه اندازی کرده بود. صفحه‌ي مورد نظر برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا وضعیت خدمات زیر را نمایش می‌دهد:
مدیریت حساب
  • ورود به حساب کاربری
  • ایجاد حساب کاربری
بازی کردن و اجتماع PlayStation®Now ویدیوی نامحدود PlayStation®Vue فروشگاه پلی‌استیشن
  • خرید
  • دانلود
  • مرور محصولات
  • جستجو
  • وارد کردن کد پیش پرداخت
در صفحه‌ی مورد نظر در صورتی که رنگ هر قسمت سبز باشد به معنی فعال بودن خدمات مورد نظر است. در صورتی که این رنگ به قرمز تغییر یابد، این به معنی وجود مشکل خواهد بود. در صفحه‌ی جدید در صورتی که خدمات شبکه‌ی پلی‌استیشن به طور کامل یا بخشی از آن از دسترس خارج شود، اطلاعات به سرعت بروزرسانی خواهد شد. در نهایت راه اندازی این صفحه قابل تقدیر است. سونی به دنبال هرچه بالاتر بردن ثبات و امنیت خدمات شبکه‌ی خود است. چند ماه قبل خدمات شبکه‌ی سونی در کنار مایکروسافت هدف حملات سایبری قرار گرفت و مدتی از دسترس خارج شد. باید دید که سونی تا چه اندازه به تامین امنیت حساب‌های کاربران متعد است. هرچند مقابله با حملاتی از نوع DDoS بسیار سخت خواهد بود. منبع:‌SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده