// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۲

رد شایعات مبنی بر ساخت کالکشن سری Gears of War برای ایکس‌باکس وان

دیروز شایعه‌ای در محافل خبری پخش شده بود که خبر از ساخت کالکشن بازی Gears of War می‌داد. حال امروز این شایعات به صورت رسمی تکذیب شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
شایعات نشان می‌داد که این کمپانی در مراسم E3 2015 از Gears of War Collection و گیم‌پلی آن با رزولوشن 1080p و به صورت ۶۰ فریم رونمایی خواهد کرد. این منبع همچنین گفت بازسازی این نسخه توسط استودیو بلک تاسک انجام نمی‌شود و استودیو دیگری مامور انجام این کار است. اما رُد فرگوسن، مدیر استودیوی بلک تاسک آب پاکی را بر روی دست طرفداران این سری بازی ریخت و گفت که مایکروسافت در حال کار بر روی بازی Gears of War Collection نیست. فرگوسن از طریق توئیتر خود اعلام کرد:
من عاشق این شور و اشتیاق هستم، اما خبری از بازی Gears of War Collection نیست. ما در حال کار بر روی یک پروژه‌ی Gears of War دیگر هستیم. در مراسم E3 امسال شما را خواهم دید!
نسخه‌ی بعدی بازی Gears of War توسط استودیوی بلک تاسک در حال توسعه‌ی برای ایکس‌باکس وان است و مایکروسافت در ماه فوریه گفته بود که سوپرایز‌های زیادی در مراسم E3 وجود دارد. آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر نمایش نسخه‌ی جدید بازی Gears of War در مراسم E3 امسال هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده