نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

بانجی همواره به دنبال ایجاد تغییرات در اسلحه‌های خاص Destiny است

بانجی، استودیوی سازنده‌ی بازی Destiny از زمان عرضه‌ی آن دست از انتشار بروزرسانی‌های متوالی نکشیده و همراه بازی خود را ارتقا داده است. حال آن‌ها برنامه‌هایی برای اسلحه‌های منحصر به فرد بازی دارند. همراه زومجی باشید.
در Destiny، اسلحه‌هایی وجود دارد که به عنوان Exotic شناخته می‌شوند. آن‌ها بهترین سلاح‌های بازی هستند و طراحی و حس و حالی منحصر به فرد دارند. از این اسلحه‌ها می‌توان به آیس بریکر و گالاهورن اشاره کرد که بسیار پرطرفدار هستند، ولی وقتی که همه‌ی بازیکن‌ها آن‌ها را در اختیار داشته باشند کمی از جنبه‌ی خاص بودنشان کم می‌شود. دیگر اسلحه‌های این بخش طرفدارهای بسیار کمی دارند. در پرسش و پاسخی که اخیراً در انجمن‌های وبسایت بانجی انجام شد، یکی از کارکنان این استودیو که با نام کاربری Newsk شناخته می‌شود، گفت تیم آن‌ها همیشه به دنبال راهی برای بهبود و بروزرسانی این اسلحه‌ها است.
ما به تلاش خود برای پیدا کردن راهی به منظور ایجاد هماهنگی و توازن بین این نوع اسلحه‌ها ادامه می‌دهیم. می‌دانیم که آن‌ها خاص هستند. آن‌ها آیتم‌های مهمی در دنیای Destiny هستند و در بروزرسانی‌های بعدی حتماً به آن‌ها توجه خواهیم کرد.
این مسئول بانجی ادامه داد ساخت این نوع سلاح با ریسک بالایی همراه است، چرا که آن‌ها سعی می‌کنند این اسلحه‌ها مفید و منحصر به فرد باشند.
منحصر به فرد، مفهوم خاص و متفاوت را القا می‌کند. مفید هم به معنی در دسترس و قابل فهم بودن آن‌ها برای همه‌ی بازیکنان است. بعضی اسلحه‌ها همه‌ی این شرایط را دارا هستند اما بازیکنان برای باقی آن‌ها ویژگی‌های بیشتری می‌خواهند. هیچوقت زمانی را که با یکی از کارکنان استودیو هنگام عرضه‌ی اولین بروزرسانی گفتگو کردم، فراموش نمی‌کنم. او از عملکرد اسلحه‌ی ثورن ناراضی بود، سرعت پایین بارگذاری و ظرفیت کم خشاب ۶ تایی را دوست نداشت. این مشکلات در بروزرسانی بعدی برطرف شدند. ما برای این اسلحه یک خشاب ۹ تایی تعبیه کردیم و سرعت بارگذاری گلوله‌ها را افزایش دادیم. فردای روزی که بروزرسانی منتشر شد، او با ناراحتی به من گفت که فکر می‌کند ثورن شخصیت خود را از دست داده است. با وجودی که این اسلحه بهبود یافته بود و مشکلاتی که او با اسلحه داشت برطرف شده بود، ایده‌ی او برای منحصر به فرد کردن اسلحه جواب نداده بود.
در کل، بانجی از ایجاد تغییرات در اسلحه‌های Destiny به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین آن‌ها ترسی ندارد. در بسته‌ی بروزرسانی که هفته‌ی پیش منتشر شد، تغییرات بسیاری در اسلحه‌های کمتر شناخته‌شده‌ی بازی ایجاد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده