// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

بازی League of Legends برای پلتفرم های دیگر منتشر نخواهد شد

ریوت گیمز تایید کرده است که برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی League of Legends برروی پلتفرم‌های دیگر به غیر از مک و رایانه‌های شخصی ندارند. با زومجی همراه باشید.
بعد از اعلام توافق  تِنسِنت (Tencent) با مایکروسافت شایعاتی پیرامون عرضه‌ی بازی برروی سایر پلتفرم‌ها در فضای رسانه‌ها پخش شده بود. نماینده‌ ریوت گیمز در رابطه با این شایعات با سایت گیم‌اسپات صحبت‌هایی کرده است:
اعلام امروز پیرامون League of Legends باعث حدس و گمان ‌هایی بین جامعه طرفداران بازی Leauge of Legends شده است. ما برای روشن شدن می‌گوییم که تمرکز خود را برروی اطمینان از بهتر شدن بازی برای رایانه‌های شخصی و مک گذاشته‌ایم. ما اکنون برنامه‌ای برای کنسول‌ها، موبایل و یا سایر پلتفرم‌ها نداریم.
شرکت تِنسِنت بزرگترین ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنتی در چین به عنوان بخشی از همکاری خود با شرکت مایکروسافت قرار است برخی از بازی‌های رایانه‌های شخصی محبوب از جمله League of Legends  و Cross Fire را به ویندوز ۱۰ و فروشگاه جدید ویندوز بیاورد. شرکت تِنسِنت در سال ۲۰۱۱ بخش بزرگی از سهام ریوت گیمز را بدست آورد. طبق گفته‌ی براندون بک مدیر اجرایی ریوت گیمز، در نتیجه‌ی این معامله شرکت تِنسِنت برای نگهداری بازی League of Legends و «راه اندازی پروژه‌های جدید» منابع مالی لازم را فراهم می‌کند. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده