// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰

پوستر جدید بازی Game of Thrones خبر از حضور اژدهایان دنریس می‌دهد

استودیوی تل‌تیل گیمز به تازگی در حساب کاربری صفحات اجتماعی خود پوستر جدیدی از قسمت سوم بازی Game of Thrones با نام «The Sword in the Darkness» منتشر کرد که خبر از حضور مهم ترین جانور دنیای وستروس می‌دهد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
Game of Thrones Episode 3 – The Sword in the Darkness در تصویر بالا شما اژدهای سیاهی که متعلق به دنریس تارگریان است را مشاهده می‌کنید. اژدهایی که احتمالا نسبت به دو همزاد خود از محبوبیت بیشتری بین طرفداران برخوردار است، در این تصویر ظاهرا او با آتش سوزان خود قصد مبارزه با دشمنان را دارد. نام این قسمت نیز اشاره‌ای دارد به «نگهبانان شب»، گروهی که در بخش شمالی دنیای بازی قصد حفاظت از سرزمین وستروس در مقابل موجودات سیاه و ترسناک آن سوی دیوار یخی را دارند. کلمه The Sword in the Darkness بخشی است از سوگندی که اعضای آن هنگام پیوستن به این گروه می‌خورند:
شب فرا رسیده و نگهبانی من آغاز می‌شود، باشد که تا مرگم پایان نپذیرد. من نباید همسری برگزینم، زمینی را صاحب شوم، پدر فرزندی شوم. من نباید تاجی را بر سر نهم و نه افتخاری کسب کنم. باشد که در محل نگهبانی خود زندگی کرده و بمیرم. من شمشیری هستم در عمق تاریکی (The Sword in the Darkness). من نگهبانی هستم بر روی دیوار. من سپری هستم که از سرزمین مردان محافظت می‌کند. من زندگی و شرافتم را در گروی نگهبانان شب می‌گذارم، چه در این شب و چه در شب‌های دیگر.
همانطور که مشاهده می‌کنید همه چیز درباره این قسمت جذاب نشان می‌دهد هرچند که تا به حال نتوانسته مانند دیگر بازی‌های تل‌تیل توجه منتقدان را آن چنان به خود جلب کند. استودیوی سازنده اعلام کرده است که به زودی اطلاعات بیشتری از این قسمت منتشر خواهد شد. قسمت دوم از شش قسمت این بازی که The Lost Lords نام داشت در ماه فوریه عرضه شد. تل‌تیل همچنین چندی پیش قسمت دوم بازی Tales From Borderlands را هم منتشر کرده بود، با توجه به اینکه همیشه بین معرفی و عرضه قسمت‌های مختلف بازی‌های این استودیو وقفه نسبتا طولانی‌ای می‌افتد به نظر می‌رسد که اوضاع برای آن‌ها بهتر از قبل پیش می‌رود و به مراحل ساخت سرعت بیشتری بخشیده شده است. شما می‌توانید نقد و بررسی زومجی از قسمت دوم بازی Game of Thrones را از طریق این لینک مطاله کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده