نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۶

شایعه: Gears of War Collection با بهینه سازی های فراوان به ایکس باکس وان می آید

یکی از زیباترین نکاتی که در صنعت بازی‌های رایانه‌ای با آن سر و کار داریم، شایعاتی است که در رابطه با بازی‌های مورد علاقه ما منتشر می‌شود. شایعه‌ داغ این روزها این است که مایکروسافت در E3 2015 از کالکشن Gears of War با بهینه‌سازی‌های فراوان برای ایکس‌باکس وان رونمایی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.
فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت همیشه با طرفداران از طریق حساب شخصی خود در ارتباط است. امروز زمانی که یکی از طرفداران در رابطه با عرضه Gears of War Collection برای ایکس‌باکس وان پرسید، وی گفت:
ها ها!..... در حال حاضر نمی‌توانم در این رابطه اطلاعاتی دهم، اما منتظر اخباری از سوی ما باشید.
در حالی که صحبت‌های اسپنسر خبر عرضه‌ی این کالکشن را تایید نمی‌کند، اما با توجه به صحبت‌های وی می‌توان این احتمال را داد که مایکروسافت برنامه‌هایی را برای عرضه نسخه اول تا سوم بازی Gears of War به همراه نسخه فرعی منتشر شده از آن با نام Judgment را در سر دارد. بدون شک عرضه این بسته مانند Halo Collection، به فروش بیشتر ایکس‌باکس وان کمک شایانی خواهد کرد. در طرفی دیگر، منبع خبری نزدیک به مایکروسافت اذعان داشته این کمپانی در مراسم E3 2015 از Gears of War Collection و گیم‌پلی آن با رزولوشن 1080p و به صورت ۶۰ فریم رونمایی خواهد کرد. این منبع همچنین گفت بازسازی این نسخه توسط استودیو بِلَک تاسک انجام نمی‌شود و استودیو دیگری مامور انجام این کار است. همان‌طور که می‌دانید، بلک تاسک یکی از استودیوهای اختصاصی مایکروسافت است که در کشور کانادا واقع شده و از این پس وظیفه ساخت نسخه‌های جدید سری Gears of War را بر عهده دارد.
این دو اسلحه را به خاطر دارید؟ این دو اسلحه را به خاطر دارید؟
در حال حاضر این خبر را به عنوان شایعه در نظر بگیرید و انتظارات خود را تا حد ممکن پایین بیاورید، چرا که شاید معرفی این کالکشن در رویداد E3 رخ ندهد. اما شخصا برای تماشای بازوهای مارکوس، شوخی‌های دوست‌داشتنی کول و بِرد، اره‌برقی سلاح اصلی مارکوس و لوکاست‌ها و احساس لذتی که در زمان پاشیدن گوشت‌های آن روی زمین به آدم دست می‌دهد صبر ندارم. نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر روزی Gears of War Collection برای ایکس‌باکس وان عرضه شود، به نظر شما سازندگان باید نسخه‌ی بازسازی شده را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم عرضه کنند؟ به غیر از Gears Of War Judgment، تمام نسخه‌های این سری با نرخ فریم ۳۰ عرضه شدند و بهترین تجربه‌ی ممکن را در اختیار کاربران قرار دادند. سری Gears of War یک بازی بر مبنای سنگرگیری و شلیک به سمت دشمنان با یک ریتم خاص است و رساندن نرخ‌فریم این بازی به ۶۰ احتمالا تجربه‌‌ای که در گذشته از این بازی داشتیم را خراب می‌کند. شاید سازندگان با اجرای تنظیمات جدید بتوانند بخش چندنفره‌ی این بازی را به خوبی اجرا کنند، اما احتمالا رساندن بخش تک‌نفره به این مقدار تجربه‌ی بازی را تخریب می‌کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر روزی Gears of War Collection عرضه شود، دوست دارید این بسته را روی چه نرخ‌فریمی بازی کنید؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده