نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸

زمان معرفی اولین بسته الحاقی داستانی بازی Dragon Age: Inquisition نزدیک است

بازی Dragon Age: Inquisition با موفقیت شگفت‌انگیز خود در سال ۲۰۱۴ از اکثر منابع خبری لقب بهترین بازی سال را دریافت کرد. این بازی از محتویات غنی است و بیش از ۲۰۰ ساعت گیم‌پلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما برای کسانی که تمام بخش‌های این بازی را جستجو کردند چه اتفاقی می‌افتد؟
به صورت طبیعی کسانی که Dragon Age: Inquisition را تمام کردند باید منتظر بسته‌های الحاقی این بازی برای بخش داستانی باشد. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید، خبر خوشی برای شما داریم! مایک لِیدلا، مدیر نوآوری بازی Dragon Age: Inquisition اخیرا با طرفداران در رابطه با بسته‌های الحاقی این بازی پرطرفدار صحبت کرده است:
در حال حاضر معرفی رسمی‌ برای شما ندارم، اما قول می‌دهم اولین بسته الحاقی Dragon Age: Inquisition زودتر از آن چیزی که فکرش را بکنید معرفی می‌شود.
لیدلا در ادامه صحبت‌های خود گفت آن‌ها باید دو نکته‌ی مهم را در زمان ساخت بسته‌ی الحاقی برای Dragon Age: Inquisition رعایت کنند:
دو نکته‌ی اصلی در زمان ساخت بسته‌ی الحاقی ساخت محتویات جدید برای بازی و ارائه‌ی اطلاعات بیشتر از کاراکترها یا یک کاراکتر خاص به مخاطب است. دوست ندارم زیاد وارد جزئیات شوم، اما دوست دارم در زمان ساخت بسته الحاقی هر دو گروهی که به آن اشاره کردم را راضی کنم.
پس از پنج ماه از عرضه‌ی Dragon Age: Inquisition، به نظر زمان معرفی اولین بسته‌ی الحاقی این بازی دوست‌داشتنی فرا رسیده است. Desktop-Background-Dragon-Age-Inquisition-Wallpaper اگرچه بایوور مشغول ساخت بسته الحاقی برای Dragon Age: Inquisition است، اما این استودیو این روزها بدنبال بازیکنانی برای آزمایش بروزرسانی جدید بازی Dragon Age: Inquisition و دریافت نظرات آن‌ها برای هرچه بهتر کردن بازی است. این استودیو در انجمن بازی Dragon Age: Inquisition گفت:
برای بازی Dragon Age: Inquisition ما سریع‌تر از بازی‌های دیگر خود بروزرسانی جدید آماده می‌کنیم. با این حال هفته‌ها زمان می‌برد تا آپدیتی را برای رفع اشکالات بروزرسانی‌ها منتشر کنیم و به همین دلیل ما دنبال راه‌هایی برای ارتباط سریع‌تر و بهتر میان خود و بازیکنان هستیم.
برای آزمایش بروزرسانی بازی Dragon Age: Inquisition تنها برخی از بازیکنان رایانه‌های شخصی این بازی توسط بایووِر انتخاب می‌شوند. بایووِر با این کار قصد دارد فضای گسترده‌تری را برای ارتباط با کاربران و بهینه‌سازی بروزرسانی‌ها انجام دهد. بازی Dragon Age: Inquisition که از نظر بسیاری از مراجع خبری بهترین بازی سال ۲۰۱۴ لقب گرفت، طی هفته‌های گذشته در مراسم D.I.C.E جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد. این بازی همچنین از نظر داوران این مراسم بهترین بازی نقش‌آفرینی سال گذشته‌ی میلادی هم لقب گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد این بازی، می‌توانید نقد و بررسی Dragon Age: Inquisition را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده