// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

این آخر هفته کاملا رایگان با پلی‌ استیشن 4 آنلاین بازی کنید

برای انجام حالت چندنفره بازی‌های پلی‌استیشن 4 باید حساب کاربری خود را عضو پلی‌استیشن پلاس کنید. حال سونی به مناسبت عرضه‌ی بازی Battlefield Hardline انجام حالت چندنفره برای تمام دارندگان پلی‌استیشن 4 به مدت سه روز رایگان کرده است. با زومجی همراه باشید.
طبق گفته سایت رسمی پلی‌استیشن، از روز جمعه ۲۹ اسفندماه تا روز یک‌شنبه ۲ فروردین ماه  تمام دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند تنها با قرار دادن بازی‌های خود در دستگاه و اتصال به حساب کاربری شبکه‌ی پلی استیشن «بدون نیاز به عضویت پلی‌استیشن پلاس» اقدام به بازی حالت چندنفره کنند.
تصویر رسمی اعلام خبر آخر‌ هفته‌ی رایگان بازی‌های آنلاین تصویر رسمی اعلام خبر آخر‌ هفته‌ی رایگان بازی‌های آنلاین
بازی Battlefield Hardline  امروز عرضه جهانی خواهد شد و شما می‌توانید تنها در این سه روز - درصورتی که عضویت پلاس ندارید- حالت‌های Hotwire، Conquest و بسیاری از حالت‌های دیگر این بازی را در کنار دوستان خود انجام دهید. البته این موضوع فقط برای بازی Battlefield Hardline  نخواهد بود و تمامی بازی‌های دارای حالت چندنفره شامل این آخر هفته رایگان هستند. سرویس عضویت پلی‌استیشن پلاس اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد. دارندگان این عضویت، ماهیانه می‌توانند از خدمات مختلفی مانند بازی‌های رایگان، تخفیف‌های فوق‌العاده ۷۵ درصدی بازی‌ها و سیستم ابری ذخیره آنلاین فایلهای «ذخیره‌سازی بازی» برای کنسول‌های پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 استفاده کنند. عضویت در پلی‌استیشن پلاس از طریق رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن قابل خریداری است. شما می‌توانید با پرداخت ۱۰،  ۱۸ و ۵۰ دلار به ترتیب اشتراک یک ماهه، سه‌ ماهه و یک ساله خریداری کنید. برای ما ایرانی‌ها نیز با توجه به ورود به تعطیلات نوروز می‌تواند فرصت خوبی باشد تا با دوستان خود به انجام بازی‌های آنلاین بپردازیم. منبع: PlayStation


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده