نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۲

شایعه: پاییز امسال منتظر بازی‌های بزرگ انحصاری برای پلی‌استیشن 4 باشید

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 پاییز امسال باید منتظر بازی‌های بزرگ انحصاری معرفی‌نشده برای کنسول خود باشند، چراکه سونی برنامه‌های زیادی برای سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۵ دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
منابعی نزدیک به کریستوفر دِرینگ، یکی از اعضای اصلی وبسایت MVC که در سونی کار می‌کند اخیرا اعلام کرده سونی بازی‌های بزرگ زیادی را در سال نوی میلادی ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد کرد:
اگر فکر می‌کنید سونی در سال نوی میلادی امسال بازی‌های انحصاری بزرگی عرضه نخواهد کرد، سخت در اشتباهید. به من اطلاعات داده شده آن‌ها برنامه‌ی بزرگی را برای آخرین نیمه‌ سوم سال ۲۰۱۵ دارند که برخی از آن‌ها به انتشار بازی‌های معرفی‌نشده ارتباط داد. متاسفانه من نمی‌دانم این بازی‌ها چه چیزهایی هستند.
این خبر که صاحبان پلتفرم‌های بزرگ بازی‌های دندان‌شکنی را در تعطیلات سال نوی میلادی منتشر می‌کنند غیرمنتظره نیست. اما درینگ یکی از بزرگ‌ترین اشخاص مربوط به صنعت بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا است و اگر از مسئله‌ای اطمینان کامل نداشته باشد، آن را به زبان نمی‌آورد. وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد برخی از بازی‌های سونی در تعطیلات سال نوی میلادی از بازی‌های برخی کمپانی‌های دیگر بزرگ‌تر است:
باتوجه به اطلاعاتی که من دارم، سونی درحال آماده‌سازی چند بازی معرفی‌نشده برای تعطیلات سال ۲۰۱۵ میلادی است. برخی از آن‌ها از بازی‌های کمپانی‌های رقیب بزرگ‌تر است.
با وجود تاخیری که ناتی داگ در آخرین ماجراجویی‌های نیتن دریک به وجود آورد و تاریخ انتشار Uncharted 4: A Thief's End به بهار ۲۰۱۶ موکول شد، سخت می‌توان در رابطه با ماهیت این بازی‌های گمانه‌زنی کرد. اما مطمئنا ذهن اکثر شما مانند من به سمت بازی The Last Guardian رفته است. امیدواریم در E3 2015 سونی از گفتن جمله تکراری : روند ساخت The Last Guardian همچنان ادامه دارد خودداری و به معرفی دوباره این بازی و انتشار آن در پایان سال ۲۰۱۵ بپردازد. نظر شما در رابطه با این شایعه چیست؟ آیا سونی با اختلافی که میان رقیبان خود از نظر فروش کنسول نسل هشتمی به وجود آورده، می‌تواند از نظر بازی‌های بزرگ انحصاری در تعطیلات سال ۲۰۱۵ هم پیروز میدان شود؟ منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده