نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰

قابلیت چت ویدیویی هنگام بازی در پلی استیشن 4، در سریال Powers نشان داده شد

سریال Powers که از طریق شبکه‌ی پلی‌استیشن پخش می‌شود، احتمالاً ایده‌ی اولیه‌ی این را که چت ویدیویی هنگام بازی در پلی‌استیشن 4 چگونه کار می‌کند، نشان داده باشد. با زومجی همراه باشید.
در صحنه‌ای از  این سریال، شخصیتی را می‌بینم که مشغول انجام بازی infamous: Second Son است. در همین حال و درست کنار تصویر بازی، پنجره‌ی کوچکی باز شده و شخصیت دیگری با نام کاربری Chaotic Chick را نشان می‌دهد که در حال گفتگوی ویدیویی با شخصیت اول است.
قابلیت چت ویدیویی هنگام بازی، نشان داده شده در سریال Powers قابلیت چت ویدیویی هنگام بازی، نشان داده شده در سریال Powers
با این حال نباید این اتفاق را به هر شکلی تأیید این قابلیت یا اینکه در آینده به چه شکل کار خواهد کرد، دانست. با این حال، سونی امیدوار است تا چهارماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ چت ویدیویی را از طریق برنامه‌ی اووو (ooVoo) به پلی‌استیشن 4 بیاورد. برایان لیبلر، قائم مقام شرکت این برنامه‌ی چت ویدیویی در مصاحبه‌ای که در خلال نمایشگاه CES امسال داشت، خبر از همکاری‌اش با سونی داد. اووو بر روی پلی‌استیشن 4 عملکردی مشابه اسکایپ روی ایکس‌باکس وان خواهد داشت. لیبلر همچنین گفته که آن‌ها قابلیت استریم را نیز برای برنامه‌ی خود در نظر دارند. به این صورت که دو کاربر هنگام چت ویدیویی، به صورت همزمان قادر به تماشای بازی همدیگر نیز باشند. برنامه‌ی اووو هم‌اکنون برای ویندوز، مک، گوشی‌ و تبلت‌ها در دسترس است. پخش سریال Powers از تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) از شبکه‌ی پلی‌استیشن آغاز شد و پس از آن سه‌شنبه هر هفته قسمت جدید این سریال ده قسمتی منتشر خواهد شد. مشاهده‌ی قسمت اول آن برای تمام کاربران رایگان است اما برای مشاهده‌ی کل فصل اول باید اشتراک پلی‌استیشن پلاس داشته باشید. داستان این سریال در رابطه با دو کاراگاه پلیس است که ماموریت آن‌ها دستگیری انسان‌های فرابشری است که با قدرت‌های خود دنیا را به خطر انداخته‌اند. سریال Powers احتمالا پاسخ سونی نسبت به سریال Halo: Nightfall مایکروسافت است که سال گذشته عرضه شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده