// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

احتمال تاخیر در عرضه آکیولوس ریفت تا سال ۲۰۱۶

پالمر لاکی، موسس کمپانی آکیولوس و مخترع هدست واقعیت مجازی آکیولوس ریفت سابقا گفته بود که باید اتفاق واقعا وحشتناکی بیفتد تا از عرضه رسمی این دستگاه در سال ۲۰۱۵ جلوگیری کند. حال سه ماه از سال میلادی جدید گذشته و هنوز خبری از تاریخ عرضه رسمی نیست. آیا اتفاق واقعا وحشتناکی افتاده است؟ با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
در همایش SXSW لاکی جواب سوالمان را اینگونه پاسخ داد:
من این حرف را قبلا زدم، اما از آن زمان تا به حال ما تغییرات خیلی زیادی در برنامه‌هایمان ایجاد کردیم و مرزهای جاه طلبی‌مان بسیار گسترش یافته تا بتوانیم دقیقا همان محصولی که در ذهن داریم را عرضه کنیم. همکاریمان با فیس بوک به ما اجازه داد تا کارهای خیلی بیشتری انجام دهیم، کارهایی که قبلا قابلیت انجام‌شان را نداشتیم مانند استخدام ۳۰۰ نفر برای تیم تا دستگاه‌ هرچه سریع‌تر برای عرضه در آن کیفیتی که در نظر داریم آماده شود. من نمی‌توانم درمورد تاریخ انتشار دستگاه به هیچ وجه نظری بدهم. اما می‌توانم بگویم که هیچ اتفاق واقعا وحشتناکی نیفتاده است. همه‌ چیز به صورت واقعا وحشتناکی خوب پیش می‌رود.
در سوالی دیگر از لاکی پرسیده شد که اکنون با ورود سونی و ولو به عرصه رقابت واقعیت مجازی و برنامه‌هایشان برای عرضه دستگاه خود در طی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ آیا آن‌ها نسبت به قبل برای عرضه آکیولوس ریفت احساس فشار و سنگینی بیشتری می‌کنند یا نه. لاکی جواب داد که وجود آن‌ها در عرصه رقابت باعث بیشتر شدن فشار و سنگینی نمی‌شود چرا که احتمالا بیشتر از این نمی‌تواند احساس فشار و سنگینی وجود داشته باشد و اینکه آکیولوس قصد دارد تا ریفت را هرچه سریع‌تر به بازار عرضه کند.
من هنوز فکر می‌کنم که آکیولوس ریفت بهترین هدست واقعیت مجازی در بازار با بهترین قیمت باشد. البته این اوضاع قابل تغییر است، چرا که ممکن است دستگاهی بهتر از ما هم وجود داشته باشد ولی درحال حاضر فکر می‌کنم که چنین چیزی بعید باشد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده