نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹

آیا استودیو بلوپرینت در حال کار روی Uncharted Collection برای پلی‌استیشن 4 است؟

درحالی که بازی Uncharted 4: A Thief's End تا بهار سال ۲۰۱۵ تاخیر خورد، اما به این معنی نیست که دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 امسال هیچ نسخه از این سری را بازی نخواهند کرد. براساس شواهد جدید، احتمالا استودیو بلوپرینت در حال کار روی Uncharted Collection برای پلی‌استیشن 4 است. با زومجی همراه باشید.
سونی هنوز از بازی‌های سال نوی میلادی خود رونمایی نکرده و بدون شک Uncharted Collection، یک گزینه‌ی خوب برای عرضه در تعطیلات سال نوی میلادی و سرگرم کردن طرفداران تا زمان یک بازی بزرگ‌تر یعنی Uncharted 4: A Thief's End است. استودیو بلوپرینت (Bluepoint) به دلیل پورت بازی‌های God Of War Collection و ICO & Shadow Of Colossus Collection از اعتبار خاصی برخوردار است و براساس آگهی شغلی جدید منتشر شده در وبسایت این استودیو، بلوپرینت به دنبال افراد جدید برای پورت یک سری «محبوب و بزرگ» برای کنسول نسل هشتمی است. در توضیحات بیشتر این آگهی آمده فرد مورد نظر باید کار با دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را به خوبی بلد باشد، اما باتوجه رابطه‌ی خوب بلوپرینت با سونی، می‌توان این احتمال را داد که با تاخیر Uncharted 4: A Thief's End تا سال میلادی آینده، این استودیو در حال آماده‌سازی Uncharted Collection برای کنسول نسل هشتمی سونی است. بلوپرینت در سال ۲۰۱۴ آگهی شغلی‌ای را منتشر کرد که در آن خبر از بازسازی یک «کاراکتر بزرگ و محبوب» برای کنسول‌های نسل هشتمی می‌داد. در این آگهی همچنین آمده بود این شخصیت روی کنسول‌های دستی هم حضور پیدا کرده و براساس شواهد موجود، تنها نیتن دریک است که با سه نسخه اول سری Uncharted و Uncharted: Golden Abyss روی دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا حضور پیدا کرده است.
Uncharted آیا می‌توان ماجراجویی‌های نیتن را با گرافیک بهتر نسبت به نسل قبل تجربه کرد؟
درحالی که ناتی داگ به صورت داخلی بازی The Last Of Us Remastered را برای پلی‌استیشن 4 بازسازی کرد، اما باوجود این‌که هنوز کار ساخت Uncharted 4: A Thief's End تمام نشده و بازسازی چهار بازی هم کار زمان‌گیری است، احتمالا این استودیو پورت Uncharted Collection را به دست بلوپرینت سپرده است. البته تمام این‌ها حدس‌ و گمانه‌زنی‌های ما است و شما کاربران گرامی در حال حاضر باید این خبرها را به عنوان شایعه درنظر بگیرید. اما به نظر شما امکان این وجود دارد که سونی با انتشار Uncharted Collection در تعطیلات سال نوی میلادی امسال، اجازه‌ی دسترسی خریداران به بخش چندنفره بازی موردانتظار Uncharted 4: A Thief's End را بدهد؟ قطعا زمان به این سوال ما پاسخ خواهد داد. با تمام این تفاسیر و قبل از خبر تاخیر Uncharted 4: A Thief's End، نِیل دِراکمَن، نویسنده و کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief’s End گفت تمام تمرکز آن‌ها روی این بازی است و در طرفی دیگر تیم کوچکی در ناتی داگ مشغول کار روی ایده‌های اولیه‌ی یک بازی معرفی‌نشده هستند. زمانی که از دِراکمَن در رابطه با انتشار Uncharted Collection پرسیده شد، وی این پاسخ را داد:
در حال حاضر تمام تمرکز ما روی Uncharted 4: A Thief’s End است. تمام اطلاعاتی که می‌توانم به شما بدهم در همین حد است.
منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده