نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۸

کمپانی اِپیک گیمز مقر خود را در شمال کارولاینا گسترش داد

با عرضه‌ی موتور آنریل ۴ به صورت رایگان و استفاده استودیو باس کی پروداکشن از تکنولوژی‌های معروف اپیک گیمز، این کمپانی در این چندوقت اخیر در مرکز توجه همگان قرار گرفته است. حال این استودیو برای گسترش تجارت خود در شمال کارولاینا، با خرید املاک جدید مقر خود در این منطقه را گسترش داده است.
اِپیک گیمز اخیرا در محل استقرار خود هشت هکتار ملک جدید را به مبلغ ۴ میلیون دلار خریداری کرده است. با این خرید، در حال حاضر ارزش اِپیک گیمز به بیش از ۱۳۵ میلیون دلار رسیده است. دانا کاولی، مدیرارشد بخش تبلیغات اِپیک اعلام کرده کمپانی آن‌ها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت و ساز املاک جدید خود ندارد. بنابراین هنوز مشخص نیست هدف اعضای بلند مدت این کمپانی از این خرید چه بوده است. اپیک گیمز این روزها مشغول حمایت از موتور قدرتمند آنریل ۴ و ساخت بازی Unreal Tournament با استفاده از این موتور است. جالب است بدانید هم موتور آنریل ۴ و هم بازی Unreal Tournament به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. سال گذشته، موتور بازی‌سازی آنریل برنامه‌ی حق اشتراک با هزینه‌ی ماهی ۱۹ دلار را در پیش گرفت. این اولین اقدام اپیک برای تغییر عقیده‌ی توسعه‌دهندگان مستقل نسبت به استفاده از یونیتی و کرای‌انجین بود. کمی بعد از این حرکت، کرایتک نیز برنامه‌ی کم‌هزینه‌ی خود را معرفی کرد. اما حالا اپیک با رایگان کردن موتور بازی‌سازی‌اش، روی دست همه بلند شده است. تیم سویینی، مدیر اپیک گیمز طی روزهای اخیر خبر از رایگان شدن موتور آنریل ۴ برای عموم داد:
شما می‌توانید این موتور بازی‌سازی را به رایگان دانلود کنید و از آن در ساخت و توسعه‌ی بازی، آموزش، معماری، تصویرسازی، واقعیت مجازی، فیلم و انیمیشن استفاده کنید. هنگامی که یک بازی یا برنامه را عرضه کنید، بعد از این که درآمدتان به سه هزار دلار رسید، به ازای هر محصول و به صورت فصلی، پنج دلار به عنوان حق‌التألیف پرداخت می‌کنید. این هماهنگی ساده‌ای بین ما و سازنده است که در آن تنها زمانی ما موفق می‌شویم که شما موفق شوید.
منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده