// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Command and Conquer: Generals Deluxe Edition برای مک منتشر شد

آسپیر مدیا امروز بازی Command & Conquer: Generals Deluxe Edition را برروی فروشگاه اپلیکیشن مک منتشر کرد. این اولین بار در سال است که طرفداران جنرالز می‌توانند این بازی را برروی دستگاه‌های مدرن مک انجام دهند. با زومجی همراه باشید.
نسخه‌ منتشر شده برروی فروشگاه مک حاوی بازی Command & Conquer: Generals و بسته‌الحاقی Zero Hour است. این بازی اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. Command & Conquer: Generals در جایگاه متفاوتی نسبت به سایر بازی‌های این سری قرار دارد زیرا داستان Generals شما را به آینده‌ای نزدیک، در کنار ایالات متحده، چین  و گروه تروریستی ارتش آزادی بخش جهان می‌برد. commandandconquer نسخه‌ی جدید بازی که برروی فروشگاه اپلیکیشن مک منتشر شده برای مک‌های مدرن با پشتیبانی صفحه‌ی رتینا و iMac های با رزولوشن 5K بهینه‌سازی شده است.  با این که بازی از چهار نفر همزمان در حالت چندنفره پشتیبانی می‌کند. اما این نسخه  سازگار با دو نسخه اصلی Command & Conquer: Generals در مک و رایانه‌های شخصی نیست. در نتیجه امکان انجام حالت چندنفره در دو نسخه متفاوت از بازی- با یکدیگر - وجود ندارد.
در زمان جنگ‌های مدرن، حملات نظامی در سطح جهان، کشور‌ها را نگران کرده است. تنش بین ایالات متحده، چین و ارتش آزادی بخش جهانی به بالاترین سطح خود رسیده و ظاهرا رهبران تمایلی به تشدید این وضعیت ندارند، اما حرف‌های توخالی آنها چه سودی دارند زمانی که تصاویر ماهواره‌ای داستانی متفاوت را روایت می‌کنند.
کمترین سیستم مورد نیاز برای انجام بازی سی‌پی‌یو ۲.۴ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و ۵ گیگابایت فضای هاردیسک است. کمترین کارت‌گرافیک مورد نیاز ای‌تی‌آی Radeon HD 3870، انویدیا GeForce 330M و اینتل HD 3000 است. شما می‌توانید هم اکنون بازی Command & Conquer: Generals Deluxe Edition را با قیمت ۲۰ دلار از فروشگاه مک خریداری کنید. منبع: MacRumors


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده