// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹

بازی Dungeon Hunter 5 به زودی برای ویندوز عرضه می‌شود

بازی Dungeon Hunter 5، جدیدترین ساخته‌ی Gameloft در حال حاضر برای پلتفرم‌ ویندوز در دسترس نیست. اما این هفته یا نهایت هفته‌ی بعد برای پلتفرم‌ مذکور منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این بازی هم‌اکنون برای اندروید، ویندوز فون و iOS در دسترس است ولی خبری از نسخه‌ی ویندوز نبود. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک‌های زیر برای ویندوز فون، ویندوز، اندروید و iOS به صورت رایگان دانلود کنید: لینک نسخه‌ی iOS لینک نسخه‌ی اندروید لینک نسخه‌ی ویندوز فون لینک نسخه‌ی ویندوز (به زودی) برای اجرای این بازی نسخه‌ی اندروید شما باید ۴ یا بالاتر و نسخه‌ی iOS شما هم باید ۷ یا بالاتر باشد. داستان بازی: شیاطینی که گمان می‌رود نژاد آن‌ها میلیون‌ها سال پیش از بین رفته است، بازگشته‌اند تا ویرانی زیادی به بار بیاورند و شما باید برای کشتن آن ها اقدام کنید. شما می‌توانید تنها امید باقی مانده‌ی مردم خود باشید پس برای نجات آن‌ها اقدام کنید. ویدئویی نیز همزمان با عرضه‌ی بازی منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید:

دانلود ویدئو

با توجه به رایگان بودن بازی جدید Gameloft ، آیا آن را تجربه خواهید کرد. نظرات خودرا پیرامون بازی Dungeon Hunter 5 با زومجی در میان بگذارید. منبع: wmpoweruser


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده