// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

رضایت کمپانی Take-Two از فروش بالای بازی Evolve

مدیر عامل کمپانی تیک-تو اخیرا در طی کنفرانسی اعلام کرد که عرضه بازی Evolve فوق العاده برای آن‌ها موفقیت آمیز بوده. این در حالی است که به گفته یکی از متخصصین، فروش بازی کمتر از حد انتظار بوده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
کارل اسلاتوف، مدیر عامل کمپانی تیک-تو که وظیفه نشر و توزیع بازی Evolve را بر عهده داشت، اخیرا در کنفرانسی با نام «تکنولوژی،رسانه و ارتباطات» اعلام کرد که این کمپانی از فروش بازی به شدت رضایت‌مند بوده است.
ما کاملا خوشنود هستیم. ما به همراه Evolve در زمان عرضه از لحاظ تجاری فوق العاده موفق عمل کردیم و بسیار از شرایط پیش آمده خوشحالیم، مخصوصا از لحاظ فروش دیجیتالی که به شدت موفقیت آمیز بوده است.
اسلاتوف همچنین اعلام کرد که «نرخ ضمیمه» season passهای بازی به شدت قدرتمند بوده است. نرخ ضمیمه اصطلاحی است که نشان می‌دهد چند درصد از مصرف کنندگان در کنار خرید نسخه استاندارد بازی، season pass آن را هم خریداری کرده‌اند. او اضافه کرد که:
من قصد ندارم آمار و ارقامی مشخص به شما دهم اما بسیار از فروش بازی رضایتمند هستیم. لذا به طور کلی می‌گویم که بازی Evolve تجربه‌ای خارق العاده برایمان بوده و به شدت از آن راضی هستیم.
اما داگ کرویتز، یکی از تحلیل‌گران کمپانی «Cowen & Company» در طی بررسی خود روند محافظه کارانه‌تری در رابطه با این بازی پیش گرفته و اعلام کرد که کمپانی تیک-تو در ماه فوریه(ماه عرضه بازی) توانسته حدود ۳۰۰ هزار نسخه از بازی را در آمریکا به فروش برساند. او در ادامه افزود:
حتی اگر خیلی مثبت به فروش بازی در هر دو زمینه فیزیکی و دیجیتالی نگاه کنیم من فکر می‌کنم که Evolve توانسته باشد به صورت جهانی حدود ۱.۵ میلیون نسخه تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی فروش داشته باشد.
کرویتز ادامه داد که بازی Evolve برای جذب مخاطبین بیشتر کمی ناقص است و این مسئله ممکن است گیج کننده به نظر بیاید، برنامه‌های استودیوی سازنده برای عرضه بسته‌های الحاقی که با دقت هم طراحی شده بود قطعا به فروش بازی کمکی نکرده است. درحالی که ۱.۵ میلیون نسخه فروش برای این سبک بازی عموما بسیار رقم پایینی است اما نمی‌توان فراموش کرد که شاید فروش بازی توانسته باشد از حد انتظار تیک-تو بالاتر رفته و آن‌ها را خشنود کند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده