// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

Toy Defense، بازی محبوب دفاع از قلعه برای ویندوز فون منتشر شد

بازی Toy Defense، یکی از محبوبترین بازی‌ها در سبک دفاع از قلعه است. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه ویندوز‌فون برای دانلود در دسترس قرار دارد. با زومجی همراه باشید.
هم اکنون بازیکنان برای شکست تمام دشمنان قادر به استفاده از سلاح‌ها و ترفند‌های تاکتیکی بیشتری هستند. هدف اصلی  شما در این بازی دفاع از پایگاه در برابر اشغالگران است. شما باید با سلاح‌های تاریخی موجود در بازی برای دفاع از پایگاه‌ خود در مقابل دشمنان متفاوت تلاش کنید. بازی شامل ویژگی‌های زیر است:
بازسازی اتمسفر جنگ جهانی اول مبارزه با ۹ دشمن متفاوت تمامی جهان‌ها بدون هیچ پول پرداختی بیشتری در دسترس قرار دارند. ۴ اسلحه‌ی تاریخی با ۲۴ سطح ارتقاء بیش از ۷۰ ماموریت جنگی هیجان انگیز در انواع مختلف جهان‌ها چهار ویژگی عالی جدید:
  • تعمیر‌کننده (Repairmen)، هم‌اکنون برج‌ها بدون هیچ کمکی تعمیر می‌شوند.
  • بازآور حیات (Resurrection)، به شما برای بازگرداندن برج‌های تخریب  شده به مبارزه کمک می‌کند.
  • لحکننده (Squashing)، این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با انگشت خود دشمنان را له کنید. بازیکنان با انتخاب این گزینه دشمنان خود را از بین می‌برند.
  • پدافند عامل (Protective barrage)، طرفداران Toy Defense با استفاده از این قدرت، دشمنان را با موجی از انفجار از بین خواهند برد.
در صفحه‌ فروشگاه بازی ذکر شده است که در بروزرسانی ‌های آینده جهان‌ها،سربازان اسباب بازی جدید و سلاح‌های جدیدی اضافه خواهد شد. بازی Toy Defense، برای ویندوز‌فون بدون هیچگونه محدودیت و تبلیغاتی، به صورت رایگان منتشر شده است و شما می‌توانید از بازی لذّت کامل را ببرید.منبع: Windows Phone Store


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده