نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

منتظر نسخه جدید یکی از بزرگ ترین بازی های پلی استیشن 2 برای پلی استیشن 4 باشید

سونی به دلیل بازی‌های انحصاری و فراموش‌نشدنی خود در میان طرفداران معروف است و از زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن 1 تا امروز، این کمپانی بازی‌های خاطره‌انگیز زیادی را عرضه کرده است. اما به نظر یکی از استودیوهای سونی کار ساخت نسخه‌ی جدید یکی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 2 برای پلی‌استیشن 4 را آغاز کرده است.
تایدوکس، یکی از معتبرترین منابع داخلی طی روزهای اخیر اعلام کرد سونی کار ساخت نسخه‌ی جدید یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های خود در زمان پلی‌استیشن 2 را برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 آغاز کرده است:
از ماه مارس سال جاری، سونی کار تولید یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پلی‌استیشن 2 برای پلی‌استیشن 4 را آغاز کرده است.
در ادامه زمانی که یکی از کاربران در رابطه با  اهمیت و بزرگی این بازی برای طرفداران سوال کرد، تایدوکس گفت:
این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سونی و پلی‌استیشن 2 است.
در حال حاضر باید این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر گرفت، اما اگر سونی کار ساخت نسخه‌ی جدید یکی از معروف‌ترین بازی‌های خود برای پلی‌استیشن 4 را آغاز کرده، به نظر شما این بازی می‌تواند چه عنوانی باشد؟ Crash Bandicoot در این روزها کاربران پلی‌استیشن 4 به صورت پی در پی درخواست ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Jak and Daxter و Syphon Filter را از سونی دارند، اما به نظر شما امکان این وجود دارد که سونی باری دیگر حق امتیاز بازی Crash را از اکتیویژن خریداری کرده و در حال ساخت نسخه‌ی جدید این سری پرطرفدار باشد؟ هرچه هست، مطمئنا اکثر شما هم مانند من بیشتر تقاضای ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Crash برای پلی‌استیشن 4 را دارید. تایدوکس طی هفته‌های اخیر در صحبت‌هایی گفت بازی Tom Clancy's: The Division با رزولوشن 1080p روی پلی‌استیشن 4 و با رزولوشن 900p روی ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. هنوز صحت این خبر از سوی یوبی‌سافت تایید نشده، اما باتوجه به کیفیت گرافیکی بسیار بالای The Division، تایید شدن این خبر به صورت رسمی توسط یوبی‌سافت بعید به نظر نمی‌رسد. با این حال نباید فراموش کرد تایدوکس یکی از بزرگ‌ترین منابع داخلی است که تا به حال اطلاعات زیادی را برای ما فاش کرده است. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده