// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

فروشگاه های گیم استاپ نیز از سرویس پرداخت «اپل پی» پشتیبانی می کند

گیم‌استاپ، بزرگترین خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که از ماه جاری در ۴۲۰۰ فروشگاه خود از سرویس اپل پی پشتیبانی می‌کند. با زومجی همراه باشید.
اپل پی (Apple Pay)، اکتبر سال گذشته برای اولین بار در ایالات متحده راه‌اندازی شد. در این سرویس کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های دارای دستگاه NFC‌ سازگار، اقدام به خرید و پرداخت وجه با استفاده از آیفون خود کنند. در این سرویس اطلاعات کارت‌های اعتباری در دستگاه آیفون ذخیره نمی‌شود، بلکه فرآیند پرداخت از راه دور در دسترس قرار می‌گیرد و گوشی‌های آیفون‌ تنها رابطی برای پرداخت هستند. تیم کوک، رئیس شرکت اپل در گذشته اعلام کرده بود که تنها در سه روز، یک میلیون کارت اعتباری عضو این سرویس شده‌اند. همین موضوع باعث شد سرویس اپل پی تبدیل به بزرگترین سیستم پرداخت تلفن‌همراه در تمام دنیا شود. با این حال برخی خرده فروشان اعلام کرده‌اند که - بخاطر داشتن قرار داد با سایر ارائه‌دهندگان - از اپل پی پشتیبانی نخواهند کرد. گیم‌استاپ پرداخت توسط سه دستگاه آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس و اپل واچ را پشتبیانی خواهد کرد. در رابطه با این پشتیبانی، جیسون کوکران، معاون ارشد گیم‌استاپ گفت:
ما بخاطر آسان‌تر و هرچه راحت‌تر کردن خرید مشتریان از فروشگاه‌های گیم‌استاپ هیجان زده هستیم. ارائه تجربه‌ای مثبت و به یاد ماندنی برای مشتری در اولویت ما است. ترکیب پرداخت با آخرین تکنولوژی تلفن‌های همراه مانند سیستم اپل‌ پی، به فروشگاه‌های ما کمک می‌کند تا گزینه‌های مختلفی برای تسهیل در انجام خرید‌ها به مشتریان ارائه دهیم.
منبع:‌ MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده