// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰

سریال فرعی «مردگان متحرک» برای دو فصل چراغ سبز گرفت

شبکه‌ی ای‌ام‌سی به تازگی اعلام کرده است که مجموعه‌ی همراهی‌کننده و فرعی سریال «مردگان متحرک» فعلا برای دو فصل چراغ سبز گرفته است.

این سریال جدید که هنوز اسم‌اش اعلام نشده، در لس‌آنجلس جریان دارد و برروی کاراکترها و خط داستانی جدیدی تمرکز خواهد کرد. طبق گفته‌ی شبکه، فصل اول این سریال فرعی متشکل از ۶ اپیزودِ یک ساعته خواهد بود و پخش‌اش هم از اواخر تابستان شروع می‌شود. در ادامه، فصل دوم‌اش هم در سال ۲۰۱۶ روی آنتن خواهد رفت.

گفته شده تهیه‌کنندگان اجرایی سریال کسانی مثل رابرت کرکمن، گیل آن هِرد، گِرِگ نیکوترو و دیوید آلپرت هستند؛ کسانی که مدت‌ها است  درحال کار روی سریال اصلی «مردگان متحرک» هستند. از طرفی دیو اریکسون، یکی از نویسندگان سریال Sons of Anarchy اپیزود پایلوتِ سریال را همراه با کرکمن نوشته است. درحالی که کیم دیکنز از فیلم «دختر گم‌شده» (Gone Girl) و فرانک دیلان (هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه) هم جز بازیگران سریال هستند.

رییس ای‌ام‌سی، چارلی کالیر، هم دراین‌باره گفته است:

ما به طرزغیرقابل‌باوری جهت ساخت همراه‌کننده‌ای رضایت‌بخش برای پربیینده‌ترین سریال تلویزیونی کشور، جدی هستیم. از ابتدای آغاز پخش، «مردگان متحرک» مردم از ما می‌پرسیدند که در بخش‌های دیگر این آخرالزمان زامبی‌زده چه می‌گذرد و اینکه دنیا پس از تغییر واقعا چه شکلی شده است. خب، توسط این سریال جدید، ما می‌خواهیم پرده از همین سوالات برداریم. رابرت کرکمن، دیو اریکسون و گروه نویسندگان در کنار تهیه‌کنندگان، بازیگران و گروه فوق‌العاده‌مان چیزی قابل‌اشاره و متفاوت ساخته‌اند. ما با احترام تمام برای ساخت این سریال به درخواست طرفداران برای ارائه‌ی مردگان متحرکی بیشتر پاسخگو بوده‌ایم.»

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده