// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

استودیو دونت‌ناد: ساخت بازی Remember Me 2 نیاز به تایید کپکام دارد

هرچند که بازی Remember Me مشکلات خودش را داشت اما کپکام و استودیوی دونت‌ناد انترتیمنت توانستند با «نئو پاریس» دنیای بسیار جالبی بسازند. حال طبق گفته‌های کارگردان بازی داستان نسخه دوم نوشته شده است اما نیاز به تایید کپکام دارد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
«ژان مکسیم موریس»، کارگردان‌ ارشد استودیوی دونت‌ناد در طی مصاحبه‌ای توضیح داد که:
من کاملا به ساخت دنباله‌ای برای این بازی علاقه مند هستم. ما می‌دانیم که می‌خواهیم چه کارهایی با Remember Me 2 انجام دهیم. داستان اصلی بازی نوشته شده است و ما کاملا آگاهی داریم که چه چیزهایی باید به بازی اضافه شود، می‌دانیم که چه مشکلاتی باید برطرف شود. این بازی کاملا آماده ساخته شدن است اما تصمیم نهایی به کپکام برمی‌گردد. هرچند درحال حاضر تمرکز اصلی ما بر روی بازی Life is Strange است. من واقعا امیدوارم که بتوانیم در آینده بیشتر بر روی این بازی کار کنم (جدا از ۵ قسمت باقی‌مانده از بازی). ما باید کارهایی که با این بازی کردیم را به یاد داشته باشیم. این بازی تعادلی است میان انجام چیزهای جدید و چیزهایی که درموردش آگاهی بهتری داریم. برای فصل دوم ما شروع به ایده پردازی کرده‌ایم اما واضحا باید صبر کنیم و ببینیم که آیا اسکوئر انیکس از فصل اول رضایت داشته است یا نه و بعد تصمیم به ادامه ساخت بازی بگیریم ولی ما در دونت‌ناد خیلی زود مراحل اولیه را شروع کردیم.
قسمت اول بازی Life Is Strange هم اکنون قابل دسترس است و قسمت دوم نیز برای عرضه در ماه جاری میلادی برنامه ریزی شده است. شما می‌توانید نقد و بررسی زومجی از قسمت اول را از طریق این لینک مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Siliconera


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده